Translate

marți, 14 august 2012

Miercurea fara cuvinte - Culori, piatra si verdeata in Sibiu

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi intra pe http://vis-si-realitate-2.blogspot.ro/  si lasa-ti propriul link in tabelul de acolo.
PS: Nu stiu daca maine reusesc sa ma apropii de calculator asa ca postez de astazi, considerati ca e o avanpremiera.

6 comentarii:

  1. Da, Sibiul mai are şi multă verdeaţă prin parcurile sale.

    RăspundețiȘtergere
  2. iubesc SIBIUL si orice imagine din "orasul de pe Cibin" îmi produce fiori. Frumoase cadre! :)
    happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e Sibiul:). si ce-mi plac mie casele care au acoperisuri.. cu "ochi" ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. un oras in care imi doresc sa ajung...imi plac imaginile alese de tine...

    RăspundețiȘtergere
  5. Casa aia cu ochi m-a dezorientat un pic...si acum ma uit la poza si am senzatia ca am fotografiat o persoana, nu o casa. Ciudat sentiment!

    RăspundețiȘtergere
  6. De cate ori n-am trecut prin Sibiu ,sar nu m-am oprit sa-l vizitez.E foarte frumos:)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.