Translate

duminică, 9 decembrie 2012

M-am hotarat...le vand

Dat fiind ca am acumulat un numar mare de obiecte decorate cu tehnica servetelului, am ajuns la concluzia ca, oricat as fi de atasata de fiecare in parte, a sosit momentul sa me despart de ele...nu de alta dar am inceput sa le depozitez prin cutii, prin diverse colturi ale casei, ceea ce aduce foarte mult a psihoza deja! Mai degraba la indemnul sotului meu si al colegilor decat din initiativa mea personala am decis sa mai si vand. Asa ca am constatat ca pot grupa diverse farfurii si borcane sau sticle sub forma de seturi deoarece, involuntar sau nu, le-am facut modele asemanatoare. Ca seturi n-arata rau, daca sunteti curiosi le puteti vedea pe crafty.ro, aici. O parte dintre ele. Sticlele sunt pe okazii.ro, aici. Borcanele mici nu le-am pus nicaieri inca. Toate se regasesc si pe blog.
Saptamana aceasta am lucrat ce se vede, e drept ca am folosit culori mai tipatoare iar borcanele sunt mai rustice, probabil in contradictie cu dispozitia sumbra pe care am avut zilele acestea.

sticla e facuta mai demult, i-am asortat un borcan mare
farfurie plata si borcan de la sos de rosii

borcane facute cu diverse resturi ramase din servetele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.