Translate

marți, 4 decembrie 2012

Miercurea fara cuvinte - The next generation

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Uite cum, de 1 decembrie, totul devine posibil...chiar si sa avem un premier mai tanar si mai zburdalnic. 


23 de comentarii:

  1. :)
    calatoriile lui Guliver... La Guvern!
    Spun si eu... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut noul premier. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Peste ani şi ani ... cine ştie? poate chiar va fi premier

    RăspundețiȘtergere
  4. Ooo, un nou premier! Ne place, place, place! :)
    Amuzanta idee, m-a binedispus!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  5. Leader de mic :)
    Un adevarat mentor i-ar spune "Urmeaza-ti visul"
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi place ultima fotografie. Superb! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Un asemenea premier ar conduce mult mai bine decât cei pe care i-am avut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-o tara a copiilor toate ar merge ca pe roate, cu veselie si entuziasm!

      Ștergere
  8. Felicitari pentru frumoasele fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  9. sper ca noul premier sa se bucure de dulciurile pe care i le va aduce Mos Nicolae - pentru ca merita! :))
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Generaţii după generaţii se perindă-n lumea asta.

    RăspundețiȘtergere
  11. :) Frumoasa idee au avut!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ceva ma face sa am retineri referitor la next generation. Doamne da sa n-am dreptate!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru cei mici deocamdata totul e doar distractie, politica vine mai tarziu! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. he he":)
    graguta postare
    imi place mult ultima fotgrafie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oricat de blazati si sictiriti am fi, este imposibil ca imaginea tricolorului sa nu miste ceva in sufletul nostru...

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.