Translate

duminică, 5 iulie 2015

Vivat te informeaza, Vivat te trateaza

Am apreciat intotdeauna companiile care isi asigura vizibilitatea online si fac si efortul de a interactiona cu clientii prin intermediul unei rubrici cu articole. Daca este vorba despre un lant de farmacii, castigul este si mai mare deoarece aici sunt postate tot felul de articole pentru sanatate, poti afla extrem de multe lucruri chiar din partea celor care au ca si ocupatie sanatatea.

Farmaciile Vivat nu fac exceptie, din grija pentru familie rubrica lor de "Ingrijire" lor ofera informatii pretioase, asa ca nu uitati sa verificati site-ul si in aceasta privinta, veti afla lucruri extrem de interesante. Cum am aflat eu ca exista mesoterapia... Credeam ca stiu mare parte dintre termenii ce desemneaza diferite ramuri, terapii, doctrine, directii in domeniul sanatatii, dar am vazut ca exista intotdeauna ceva de invatat. V-as sfatui insa sa cititi cu rabdare articolele din toate domeniile prezentate, este o adevarata revista online acolo!

Avand in vedere ca 700000 de oameni viziteaza farmaciile Vivat din toata tara saptamanal, iar in orasul meu, Ploiesti, exista 17 astfel de farmacii independente, nu aveam cum sa le ratez, cea mai apropiata de mine este in cartierul Paltinis unde am si serviciul. Este foarte bine plasata, cam toata institutia ne aprovizionam de acolo.

 Puteti verifica pe site-ul Vivat unde sunt cele mai apropiate farmacii, le gasiti usor ca sunt grupate pe judete si apoi pe localitati, cu adrese cu tot. Nu de alta, dar au un kit foarte util, trusele sezoniere care cuprind produse de baza la promotie, produse ce nu trebuie sa lipseasca dintr-un camin. Au fost trusele de iarna, de primavara, in prezent, pana pe 12.07. puteti achizitiona trusa de energie.
Site-ul Vivat mai are o functie utila daca selectezi localitatea unde traiesti, eu cautam ceva care sa combata retentia de apa, gasisem Apuretin si am observat ca sub imaginea produsului se indica farmacia unde il gasesc in oras.
De ce cautam un asemenea supliment? Pentru ca este un adjuvant recomandat in mentinerea unei greutati normale, eliminand surplusul de apa si toxinele rezultate din metabolism. Apuretinul contine pulbere de afine americane, extract de urzica, pulbere de otet de mere si zinc, asadar "umbla" si pe la intarirea imunitatii, dar si la arderea grasimilor. Cred ca il cumpar, ofera destule beneficii, exact ce imi trebuie mie in acest moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.