Translate

duminică, 26 iulie 2015

Cearcanele si petele de sub ochi

Chiar daca am fi super-modele si tot am avea de-a face din cand in cand cu cearcanele. Din motive de sanatate sau pentru ca mostenim ceva gene corespunzatoare. Cu varsta constatam ca cearcanele se accentueaza si uneori culoarea lor vireaza in galbui sau pur si simplu ne apar si pete pigmentare extinse spre pometi. Credeti-ma ca, oricat ai fi de in varsta, e greu sa te impaci cu aceste pete si cu infatisarea nesanatoasa, ca de zombie.
In afara de faptul ca cearcanele aparute brusc pot semnala probleme de sanatate si, in acest caz, trebuie sa sapi mai adanc si sa te intrebi ce merge prost in organismul tau, ele pot fi doar rezultatul temporar al noptilor nedormite sau al oboselii si pot fi tratate cu produse cosmetice sau metode naturale. Oricine stie sa aplice doua felii de castravete proaspat, cred ca este cea mai cunoscuta imagine a femeii care isi face tratamente faciale.

Daca nu esti adepta metodelor naturiste si preferi formulele sofisticate, poti sa iti cumperi comprese de firma, imbibate cu produsul dedicat zonei ochilor si care pot fi aplicate ca o masca. Numai ca acestea costa mult, extrem de mult, insuportabil de mult si categoria "are you nuts?!!!", adica este putin probabil ca o femeie cu venituri medii ar arunca atatia bani pe cateva petice in forma de semiluna, in loc sa foloseasca bucatile de castraveti. Eficienta costa, nu?
N-am incercat castravetii, cateodata prefer sa ung bine zona ochilor cu ulei de masline si sa aplic comprese cu bitter suedez, acesta are avantajul ca trateaza afectiunile ochilor si asta ma intereseaza mai mult.

E greu de spus ca un produs sau altul chiar are efect. Acum ceva timp am avut cateva mostre de la Farmec si anume crema de ochi din gama Aslavital. Atunci mi s-a parut ca functioneaza si, de curand, am cumparat-o. Nu m-am inselat. Acest conturi ochi/buze cu rol de lifting, antirid si anticearcan chiar lumineaza zona ochilor. Este pe baza de argila, am dat 17 lei pe ea intr-un supermarket. Nu va face sa dispara cu totul coloratia pielii, asta chiar mi se pare imposibil, dar se vede ca ochii arata mai bine.
Foarte mult mi-a placut si roll-on-ul din gama Hydra Energetic de la L'Oreal Paris Menexpert. Da, este un roll-on pentru ochii epuizati ai barbatilor, hi, hi. Acum mai mult timp am avut asa ceva, al meu sot nu a fost interesat, asa ca l-am confiscat cu totul pentru că nu incercasem niciodată astfel de produs.



 
Este un dispozitiv ca un tub cu o biluţă în vârf pe care o plimbi în jurul ochilor, eliberează gelul şi face masaj în acelaşi timp. Are 10 ml, o consistenţă apoasă şi este excelent pentru zilele toride. Lasă o pregnantă senzaţie de umezire a pielii. E foarte plăcut să tot faci masaj cu bila care e de metal şi e rece, ca urmare răcoreşte. E tot cu vitamina C dar nu are parfum, deci e adecvat pielii sensibile din jurul ochilor.  
Roll-on-urile sunt acum mai des intalnite, cred ca si Garnier sau Avon au asa ceva, dar ma indoiesc ca pot trata efectiv petele, probabil doar invioreaza si lumineaza pielea, desi eticheta afirma cu multa convingere ca au efect si asupra pungilor sau cercurilor intunecate.
Si atunci urmeaza intrebarea: chiar trebuie sa scoatem multi bani din buzunar pentru a vedea un efect concret?

Patchurile de la Klorane sunt in numar de 14, adica le folositi de 7 ori ca na, din intamplare avem doi ochi, ghinion! Si costa cam 70 de lei daca le gasiti, ca nu sunt tocmai pe toate cararile din online.  
Sunt imbibate cu extract de albastrele, apa de albastrele este folosita de secole pentru ingrijirea zonei ochilor deoarece are proprietati emoliente si anti-inflamatorii. In laboratoarele Klorane sunt utilizate extracte florale pure de plante ce provin din culturi organice, exclusiv din Franta. 
Cel mai bine este sa le tineti la frigider si sa le utilizati chiar inainte de o ocazie speciala. Mie mi s-a parut ca efectul este pe termen scurt iar rezultatele depind de motivul aparitiei cearcanelor, uneori nici nu sesizezi ca s-a intamplat ceva. Dar senzatia de usurare este reala. Probabil acelasi efect l-ati obtine si cumparand apa de albastrele si folosind comprese obisnuite.
In cazul in care nu vreti sa aruncati banii pe produse supraevaluate, nu uitati ca exista remediile de acasa! Nu stiu cat sunt de eficiente dar in mod sigur nu va costa mai nimic sa experimentati. Pana la urma rezultatele depind putin si de capacitatea voastra de a va auto-sugestiona. Iar daca nu iese nimic, tineti la indemana corectorul sau anti-cearcanul.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.