Translate

duminică, 4 iunie 2017

Un copil sanatos este un copil fericit

Happy Kid... Cine nu si-ar dori sa afirme cu certitudine ca are un copil fericit? Si numai un parinte stie ca un copil bolnav, chiar si de o banala raceala, iti transmite starea lui de apatie. Eu, cel putin, asa simteam. Daca al meu facea vreun pic de febra, parca imi crestea si mie temperatura instantaneu. Mai ales cand era foarte mic si neajutorat si parca mi-aduceam aminte cum zaceam si eu in copilarie, doborata de vreo amigdalita urata. Si nu suportam sa-l vad suferind, desi toata lumea imi spunea ca un copil duce mai usor boala. Deh, empatie de mama.

Am depasit faza asta paralizanta, cand cerul pare sa se prabuseasca din cauza ca cel mic zace. Cu timpul am descoperit ca starea generala a unui copil poate fi imbunatatita considerabil folosind suplimente simple, absolut naturale.


Din categoria "ieftin si bun" face parte si siropul Happy Kid al brandului Ayurmed, produs de Star International Med in colaborare cu Aarogya Herbal Remedies din India.
Siropul are ca ingrediente plante traditionale folosite in medicina ayurvedica si este indicat ca supliment pentru intretinerea bunei functionari a intregului organism.
Siropul are 100 ml si costa doar 20 lei, fiind in acest moment la promotie de 2+1 gratis pe site.
Printre plantele din compozitie se regasesc Elettaria cardamomum, Glycyrrhiza glabra, Aegle marmelos, Carum carvi si Bacopa monnieri, acestea avand efecte asupra asimilarii substantelor nutritive, functionarii optime a sistemului digestiv si a ficatului, mentinerii sanatatii cailor respiratorii sau imbunatatirii imunitatii.

Atentie! Siropul contine zahar si este contraindicat persoanelor alergice la produse apicole. Banuiesc ca avand atatea plante, era greu sa se fabrice ceva cu un gust pe care sa-l tolereze copiii fara sa se adauge zahar. Lichidul este gros, foarte inchis la culoare si are aroma placuta.
Se administreaza astfel:
Noi am avut ocazia sa-l testam de curand intr-o ocazie nu tocmai fericita cand odrasla mea s-a lacomit la inghetata si s-a deranjat la stomac. Au fost suficiente cateva lingurite, una dimineata si una seara si dupa doua zile isi revenise fara alte pastile, in conditiile in care al meu a mancat cam ce-a vrut. Efectul colateral a fost acela ca pustiul simtea nevoia sa manance tot timpul cate ceva, asa ca, daca aveti copii mofturosi, merita sa incercati.

Sa spun drept, l-as incerca si eu, dar mi-e ca o iau razna cu pofta de mancare...
Oricum, fiind un produs natural, efectele se vad in timp si au rezultate solide, in sensul ca starea de bine a copilului ramane constanta si dupa incetarea administrarii.
Dintre atatea suplimente aflate pe piata, va recomand acest sirop deoarece se bazeaza pe o stiinta de mii de ani, ale carei metode au fost validate in timp.

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.