Translate

duminică, 27 martie 2022

Produse de ingrijire a pielii din jurul ochilor

Sau conturul de ochi, cum s-ar zice mai pe scurt.

Aici am ceva mai multe tubulete epuizate sau incepute, marturisesc ca imi cam place sa adun astfel de produse, uneori e ceva ce ma deranjeaza la ele si le trec in sectorul "ingrijirea pielii gatului". Iar pielea de pe gat este destul de expusa, deci trebuie ingrijita la fel de atent.


In poza, de la stanga la dreapta, avem mai intai un tub mai dolofan, de 20 ml, de la firma romaneasca TIS Farmaceutic, o crema hidratanta cu coenzima Q10, de prevenire a imbatranirii pielii. Eu am mai luat produse TIS, sunt ieftine si bune, asadar nu le ocoliti. Le gasiti mai ales in magazinele naturiste.

Urmatoarea este crema antirid Riche Creme de la Yves Rocher, reconfortanta, cum scrie pe tubul de 14 ml. De ce nu e tub de 15 ml? Habar n-am, or fi fost suparati pe numarul 15. Contine 30 (!) de uleiuri pretioase si in acest moment costa 150 de lei pe site, ceea ce ma uimeste oarecum, eu am cumparat-o acum ceva timp mai ieftin. Dar, cu preturile astea in continua crestere nici nu mai stii ce sa gandesti!

Uleiurile sunt mai ales din seminte de diverse plante, consistenta cremei este medie, textura fina, fara parfum. Este textura pe care eu o agreez cel mai mult, intra repede in piele, merge si ca baza de machiaj. Pielea ramane fina si pe site se da ca efect si reducerea pungilor de sub ochi, dar eu nu fac pungi, deci nu prea imi dau seama daca functioneaza.

La categoria contur de ochi nu puteam sa ratez produsele Bottega Verde (imi place numele teribil), asa ca am luat ceva din gama Estratti di Belleza, nutritiv si hidratant, cu 96% ingrediente de origine naturala. Tubuletul e de 15 ml, rozaliu, cu parfum discret pentru ca este o crema cu zmeura si afine. Merge pe pielea mai uscata, delicata, are o textura foarte fina, placuta.

Este genul de produs pe care il savurezi cu adevarat, acum e la reducere, la 29 lei pe site.

Cum iarna s-a prelungit si am avut zile cu frig si vant si cu efecte neplacute asupra tenului, am folosit si o crema dermatocosmetica ceva mai consistenta, de la Avene, pentru ochi sensibili. Este noncomedogenica si nu are efecte alergice.

Este o crema calmanta. Avene are produse cu apa termala, care pot fi folosite si in alternanta cu diverse tratamente medicale pentru iritatiile si congestia din jurul ochilor. Nenorocirea la crema aceasta este faptul ca tubul are doar 10 ml (altii suparati pe  numarul 15) si costa de la 40 de lei in sus, depinde pe ce site va uitati. Nu se consuma repede si este foarte utila in perioada rece.

In final, va prezint crema Duolys facuta de laboratoarele ACM, hidratanta si restructuranta, combate ridurile, pungile si cearcanele. Costa mai multicel, peste 50 de lei si este cam subtire, dar va fi foarte buna pentru zilele mai calde. Bine ca tubul are totusi 15 ml. Este tot in categoria dermatocosmeticelor, adica o gasiti in farmacii si spiterii.

Contine vitaminele C, E, peptide, ceva extracte din plante si are parfum discret.

Acestea sunt cremele contur de ochi pe care le-am folosit in ultimele luni. Va recomand sa investiti din timp in astfel de creme, daca vreti sa prelungiti putin momentul aparitiei primelor riduri. Nimic nu imbatraneste figura mai mult decat o piele ridata si patata in jurul ochilor. Al doilea motiv ar fi acela ca, in aceasta zona extrem de sensibila, trebuie folosite produse sigure, de calitate, cu ingrediente pretioase. Cu ochii nu te joci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.