Translate

luni, 28 martie 2022

Produse de ingrijire a tenului - creme de fata

 La categoria cremelor de fata am avut o iarna proasta, in sensul ca am tot bajbait dupa o crema care sa imi priiasca cu adevarat. Am gasit ceva, va spun imediat ce, dar trebuie sa mentionez ca acest lucru s-a intamplat dupa ce mai cumparasem diverse din diverse locuri.

Dar, sa le luam pe rand...

Cu ocazia unei comenzi de pe site-ul celor de la Bottega Verde, deoarece puteam sa imi aleg cateva mostre, am zis sa incerc crema lor cu efect de lifting. Am primit un tubulet de 15 ml, care chiar te tine un timp!

Mor dupa limba italiana... Crema e cu unt de Karite, acid hialuronic si "estratto di fior di Loto", care nu inseamna loz in plic, ci lotus. Este pentru piele normala si uscata, era sa zic seaca. 

Este un produs tare placut, cu miros discret si totusi, dupa primele utilizari, a ajuns in sectorul "cremelor pentru gat si decolteu". De ce? Pentru ca dupa aplicare iti da senzatia ca iti ridica cineva pielea, asadar chiar functioneaza efectul de lifting. Numai ca mie mi se parea ciudat, ca si cum fata se usca si se strangea, imi venea sa aplic inca o crema. Pai, daca eu, care am tenul mixt, aveam senzatia asta, nu stiu ce ar simti cineva cu tenul uscat. Dar sa zicem ca poate exagerez eu si sa trecem la urmatoarea.

La Roche-Posay este o marca din care am cumparat mai multe, acum m-am gandit sa incerc crema Hydreane Legere, hidratanta, cu apa termala, pentru tenul sensibil. La tub de 40 ml, ca sa nu ne plictisim folosind-o.

Nici prea consistenta, nici prea subtire, o crema de zi buna, numai ca aveam senzatia ca tenul se ingrasa cumva mai repede dupa ce o utilizam. Adica avusesem si unele mai eficiente la viata mea. Numai ca asta era hidratanta si genul acesta nu merge neaparat la tenul gras sau mixt. Sa zicem ca iarna da, pentru vara n-as lua-o.

Sastisita fiind eu de atatea rateuri in alegeri, m-am repezit iar la raftul cu dermatocosmetice si, de data asta, am facut-o lata, in sensul ca nici macar n-am citit eticheta ca lumea. Asa ca am dat banii pe Uriage Hyseac Hydra, hidratanta, tot cu apa termala din Alpi, restructuranta... Numai ca ceva mai jos scria si ca este indicata pentru pielea uscata din cauza diverselor tratamente, adica na, n-a mai ajuns in categoria pentru gat, ci i-am dat-o direct mamei mele. Dupa prima utilizare mi s-a naclait fata teribil, este mai consistenta si intra mai greu in piele. Asadar, pentru pielea cu adevarat uscata cred ca merge foarte bine.

Bineinteles ca nu am invatat nimic din aceasta experienta si, bantuind eu prin magazinul Profi intr-o zi, mi se opresc ochii pe gama Rose Touch de la Nivea, din care va spusesem ca imi luasem gelul de curatare a fetei. Si mi-am adus aminte cat de placuta era utilizarea acestuia, faptul ca nu usuca fata si miroase tare frumos, asa ca, profitand de o oferta a magazinului, am cumparat crema gel cu apa organica de trandafiri si acid hialuronic.

Acesta este produsul surpriza de care va spuneam, cei de la Nivea chiar au dat lovitura cu formula produselor din aceasta gama. Crema este la cutie de 50 ml, eu am dat cam 30 de lei la oferta, dar nu m-am asteptat ca o crema de supermarket sa bata dermatocosmeticele. Si totusi... O folosesc seara, intra foarte repede in piele si ma trezesc dimineata cu un ten fin, fara grasime.

Acestea fiind zise, concluzia ar fi sa nu luati creme daca nu sunteti convinse ca se potrivesc tenului vostru, dar si sa dati o sansa si celor mai putin pretentioase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.