Translate

vineri, 25 martie 2022

Produse de curatare a tenului - balsam, gel, spuma

M-am gandit sa reiau articolele despre produsele de ingrijire a tenului, nu de alta, dar imi revine periodic pasiunea pentru descoperirea de noi chestioare, atat de frivole si totusi atat de importante pentru noi, femeile. Interesul din ultimul timp mi se trage de la faptul ca tenul meu, si asa sensibil si cu toane, a devenit si mai nesuferit, daca asa ceva era posibil si, in plus, ma delectez cu vizionarea vloggeritelor chineze, coreene sau ce natie de departe or mai fi. Fetele au niste fete de papusi si un apetit teribil pentru gaselnitele de infrumusetare. Este imposibil sa rezisti unui asemenea tumult de demachiante, tonere, masti, cremute. Bineinteles ca nu inteleg boaba din pasareasca lor, dar imi place ca sunt talentate si pline de grija pentru pielea lor ca de portelan.

Asadar, am zis sa o iau sistematic, pe categorii de produse si azi incep cu cele de curatare/demachiere. Folosesc in prezent patru tipuri: un balsam, o spuma, o masca-gel si un gel obisnuit. Fiecare deosebit in felul lui. Pentru gelul obisnuit nu am poza, am apucat sa arunc tubul, dupa ce l-am turnat in dispenser, dar e marca cunoscuta.

Voi incepe cu balsamul, nu de alta, dar este un produs destul de nou, un soi de inovatie care intra si la noi pe piata, incet, incet. Se gasesc balsamuri de curatare facute de cateva firme, dar sunt chiar scumpe fata de un gel obisnuit. Din ce am aruncat eu ochiul pe mai multe site-uri, am vazut preturi de la 70-80 pana la peste 100 de lei. Si cum ma manca in palma sa-mi iau si eu, dar nu la banii astia, am dat un tur prin magazinele fizice. Nimicutza, cum s-ar zice, dar am zis sa intru si in dm. Si, ce sa vezi, am dat peste un unt de curatare (35 lei) Superstar Face Boom de la Bielenda, ultima cutie pe raft. Buna si aia, desi n-avea neam de eticheta in limba romana, nu prea inteleg cum e posibil. Am vazut ca are o sigla de 99% ingrediente naturale si mi-am zis ca e de bine.

Balsamul de curatare are o consistenta groasa, similara untului si functioneaza in felul urmator: scobesti cu degetul (eu folosesc o lingurita din plastic) un gogoloi, il pui in palma si freci palmele. Gogoloiul se topeste la caldura si se transforma in ceva uleios. Freci fata bine cu acest ulei. Are proprietatea de a inmuia foarte eficient machiajul si impuritatile. Ai senzatia ca n-o sa dai jos prea usor grasimea de pe ochi, dar, surpriza, cu apa calduta se duce imediat, fara sa lase tenul naclait. Ba, chiar as zice ca e bun pentru tenul gras sau mixt, eu am simtit nevoia sa aplic imediat si crema, parca strangea un pic pielea. Are o culoare de lavanda si miroase foarte frumos.

Urmatorul pe lista este produsul scos de Garnier, o spuma cu aloe si acid hialuronic, pentru piele normala, chiar si sensibila. Are consistenta unei creme de tort foarte spumoasa. E la tub obisnuit de 150 ml.


O pui in palma, adaugi putina apa si freci bine ca sa spumeze, apoi te speli evitand zona ochilor. Trebuie sa clatesti abundent, dar tot farmecul e textura aceea spumoasa, deci nu e cazul sa faci economie.

Cei de la Yves Rocher au scos o masca gelifiata, ca sa zic asa, m-a atras mentiunea ca e cu menta organica. Tubul e mic, doar de 30 ml, dar are avantajul ca se intinde in strat subtire, nu se termina asa repede. E produs vegan, cu 99% ingrediente naturale. Nu usuca pielea, dar nici nu face mare lucru pe un ten gras. Se aplica de 2 ori pe saptamana, se tine 10 minute si se sterge cu o discheta. Miroase discret a menta si este racoritoare, probabil ca vara merge si mai bine.


Produsul de la care nu mai am tubul este din noua gama Nivea Rose Touch, din care am cumparat si crema de fata, intr-un impuls ce tine de dragostea mea fata de mirosul minunatilor trandafiri. Este un gel micelar foarte reusit, dupa parerea mea, cu apa organica de trandafiri dar, repet, sunt putin subiectiva din cauza parfumului de roze.  Tubul are 150 ml, iar gelul nu usuca pielea, ba chiar hidrateaza, fiind potrivit si pentru pielea sensibila. Ca si in cazul balsamului, componenta ce tine de aromaterapie are un rol foarte important, facand toata experienta curatarii fetei extrem de relaxanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.