Translate

sâmbătă, 25 februarie 2012

BIONECT – micul vrajitor


Acum ceva timp am castigat pe un site un produs medicinal, destinat tratamentului ranilor superficiale, cele capatate de regula in gospodarie. Produsul se numeste Bionect-Silverspray si este indicat pentru aplicare locala de scurta durata pe leziuni cutanate neinfectate (zgarieturi, escoriatii, taieturi, arsuri de gradul I si II).
Bionect se prezinta ca un spray, are 50 ml si este produs de firma italiana  Fidia Farmaceutici S.p.a .


Ceea ce m-a frapat atunci cand am citit informatiile despre compozitie a fost faptul ca se bazeaza pe sarea de sodiu a acidului hialuronic si argintul coloidal. Daca tineti minte, in comert exista cateva produse dermatocosmetice pentru ingrijirea tenului ce folosesc cu incredere acidul hialuronic pentru combaterea imbatranirii pielii.
Sa fiu sincera, prima data cand am tinut in mana tubul de spray, m-am gandit la ce imi trebuie mie chestia asta...De curiozitate chiar l-am pulverizat putin sa vad cum functioneaza. Ei bine, din el tasneste cu presiune foarte mare o pulbere umeda, argintie care in contact cu aerul devine prafoasa, motiv pentru care trebuie aplicat de la distanta foarte mica pe leziune si nu prea aproape de fata, existand riscul de inhalare.
Un timp nu prea i-am gasit intrebuintare...pana la prima julitura de genunchi a copilului meu, o rana destul de maricica si urata. I-am spalat si dezinfectat rana care supura si atunci mi-am adus aminte de Bionect. I-am pulverizat produsul pe rana si, in cateva minute, aceasta capatase o crusta inchisa la culoare. Ideea a fost ca rana a facut coaja si s-a vindecat in cateva zile.
Urmatoarea ocazie s-a ivit atunci cand mama mea s-a taiat destul de adanc la un deget in timp ce toca niste legume. Ea are ceva probleme cu viteza de coagulare a sangelui asa ca, a doua zi cand a venit in vizita pe la mine, am vazut ca taietura nu se inchidea si pace, sangera in continuare. Am scos, evident, Bionect si i-am pulverizat bine pe deget dupa care am bandajat-o din nou. Spre usurarea ei, pana seara taietura se inchisese si atunci am realizat si eu ce util poate fi acest mic spray in casa.
In farmacie si online gasiti Bionect Silverspray la 30-35 lei…pare scump dar, avand in vedere ca se foloseste rar, tine destul de mult.  Eu am indraznit sa il aplic si in zona fetei atunci cand fac rani de la pustulele aparute pe fond alergic. Bineinteles cu precautiile de rigoare ca sa nu inhalez pulberea. Efectul cicatrizant este si estetic, produsul ajutand la o vindecare fara urme urate pe piele.
As zice ca Bionect Silverspray ar trebui sa faca parte din trusa de prim-ajutor din fiecare casa. Previne infectarea ranilor si opreste sangerarile cu succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.