Translate

duminică, 15 iulie 2012

Avon vs.Boots vs.Montagne Jeunesse


Legătura între mine şi mărcile de mai sus este faptul că în ultima vreme am utilizat măşti de faţă peel-off de la toate trei, motiv pentru care cred că pot face o comparaţie şi pot trage nişte concluzii...Nu spun că vă pot da sfaturi pentru că asta depinde de ce îi place fiecăreia. Mie mi se întâmplă să-mi placă câte ceva atât de tare că greu îmi schimb părerea orice mi-ar spune cineva. Dar o comparaţie pot să fac.
Avon- gama Planet SPA, Japanese sake and rice smoothing face mask
E la tub de 75 ml si costă 26 de lei dar la această gamă au fost tot timpul oferte aşa că puteţi să o prindeţi şi la alt preţ. Oricum tubul vă ţine mult timp.

Are avantajul unui efect calmant şi iluminator pentru piele. Nu usucă foarte tare dar nici nu face minuni pentru acnee... Mie mi-a plăcut deoarece are culoare albă şi poţi să vezi precis pe unde ai întins-o, se usucă foarte uniform şi când tragi de ea se desprinde uşor dintr-o singură bucată. Asta datorită consistenţei care dă un strat mai gros la aplicare. După ce o îndepărtezi de pe faţă senzaţia este de curăţat şi curat. Fiind atât de uşor de îndepărtat poţi să o faci la repezeală chiar înainte să pleci undeva... 


Boots – Peel Off Face Mask cu extract de Tea Tree şi Hamamelis
E la tub de 50 ml si costă 27 lei în Sensiblu. Si aici sunt oferte din când în când, trebuie să urmăriţi în farmacie.

 Această mască e destinată tenului cu probleme, curăţă în profunzime, destupă porii şi îndepărtează punctele negre. Nu mi-a plăcut faptul că e mai fluidă, trebuie să întinzi mai multă ca să obţii un strat mai gros. Se usucă mai greu decât cea de la Avon şi e incoloră, transparentă. Dacă respecţi ce scrie pe tub şi întinzi strat de 1 mm, consumi multă şi aştepţi ceva până se usucă. Dacă vrei să faci economie şi o dai subţire, ai probleme cu jupuitul. Se ia pe bucăţi şi trebuie să ştergi resturile cu o loţiune tonică. Nu pot să zic că am o senzaţie formidabilă după aplicare, în schimb se văd ceva rezultate la punctele negre de pe bărbie şi linia maxilarelor. Aş zice că e un produs de calitate medie. Genul pe care îl poţi înlocui cu altceva la o adică...

Montagne Jeunesse – Mască exfoliantă cu castraveţi
Cred că ştiţi deja plicurile de 10 ml de pe piaţă, costă 8-9 lei prin Carrefour. Totuşi ajunge pentru mai multe aplicări. 

Are castraveţi, nuc negru, cactus, luminiţa de seară, lămâie, vitamina C. Cică este pentru piele normală, grasă şi zona T. Nu mi-a plăcut de nici o culoare ! Usucă tare pielea (şi eu am ten gras !) deci nu cred că merge pe piele normală. E incoloră, se întinde în strat subţire şi se jupoaie greu, trebuie să te ştergi de resturi cu ceva. Plus că o scoţi greu cu degetele din plic, faci peeling şi pe degete nu numai pe faţă. Mie mi-a lăsat o senzaţie neplăcută, parcă m-ar fi mâncat faţa din cauza uscăciunii.
Subliniez că nici unul dintre produse nu este natural, au nişte termene de garanţie de speriat, Boots are 24 luni de la deschidere ! Ce Dumnezeu or fi băgând în asta ?! Montagne Jeunesse are cele mai multe şi mai complexe extracte din plante, dar în capul listei sunt apa şi alcoolul denaturat plus alte două chimicale.
CONCLUZIA : Ca raport calitate-cantitate-preţ, tot la Avon mă orientez. Curăţa rapid şi plăcut. Bineînţeles că voi continua să caut şi alte produse.

5 comentarii:

  1. Hmmm...nu am încercat nici una dintre cele trei, dar aş fi pus-o pe locul doi pe cea de la AVON, iar pe cea de la M.J. o puneam pe primul loc. Cel mai probabil pentru că am auzit doar cuvinte de laudă despre M.J.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am nominalizat la un Blog Award aici http://www.femeia-deasupra.org/liebster-blog-award/

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci de nominalizare, ma uit imediat...
    In ceea ce priveste mastile, chiar in seara asta am folosit din nou Montagne Jeunesse, e clar ca usuca tenul...al meu nu reactioneaza prea bine, intr-o ora era la fel de slinos. Cum spuneam m-am orientat mai mult dupa senzatia pe care mi-o lasa fiecare decat dupa ingrediente sau altceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te sfatuiesc sa-ti faci tu o masca de casa cu o lingurita de miere si un galbenus de ou...Te clatesti cu ceai de musetel caldut si te speli cu apa rece...E cea mai buna masca :)

    RăspundețiȘtergere
  5. din pacate mierea nu-i de mine, faceam inainte cu tot felul de chestii dar ma inroseam pe fata, chestie de alergie.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.