Translate

duminică, 22 iulie 2012

Unde e visele mele care le-am pierdut?..care este!

De obicei sunt o fiinta extrem de rezonabila in ceea ce-mi doresc. Uneori insa, cand intru in baia mea micuta si extrem de stramta, stau si ma intreb de ce pe vremea comunistilor arhitectii isi imaginau ca acest spatiu trebuie sa fie mic...Ne petrecem mult timp in baie si in bucatarie deci ar fi fost de asteptat sa avem spatii mai generoase in apartamentele noastre. Dar spatiile mari in cazul bailor sunt considerate decadente de unii... Ei bine, eu visez intr-una la aceasta decadenta, delasare si nesimtire capitalista in care sa ma lafai si sa lenevesc. Uite asa as vrea o baie...

In a doua poza, pe care am gasit-o mai mare, se poate vedea clar cum cada este acel obiect verde si transparent de pe mocheta. Ce vreti mai decadent de-atat? Unele dintre putinele emisini pe care le gasesc fascinante la tv sunt acelea in care se iau una bucata baie, bucatarie, living sau gradina, care de obicei sunt un dezastru, si se amenajeaza cu buget fix. Este o serie care are ca obiect "baia" si vreau sa spun ca stau cu gura cascata. Am si invatat multe lucruri practice, dar, mai ales, am vazut cum americanii chiar folosesc diverse materiale reciclate. Rezultatul este de regula exceptional, iar proprietarii sunt pe deplin satisfacuti. Chiar si in cazul unor incaperi cu spatii ciudate, instalatii vechi sau extrem de mici, exista solutii pe care nici nu le-ai banui. Ma uit la baia mea cea inghesuita si mi se pare dureros cat de multe ar trebui refacute, ca sa fie cu adevarat functionala. O si vad, o visez, cum s-ar zice, dar imi dau seama si cam ce buget mi-ar trebui sau cata munca ar presupune. In serialul de la tv totul pare simplu, chiar si atunci cand se dau jos peretii, se scoate gresia si se arunca mobilierul depasit. La noi ar fi o intreaga tevatura, ca sa nu mai zic cat timp ar dura tambalaul, prafaraia si nervii, doar stiti ce greu se gasesc muncitori seriosi, pusi pe treaba, care sa nu te lungeasca la nesfarsit cu lucrarile. Daca lucrezi cu particulari esti mancat. Mult mai sigure sunt echipele de firma, ca pe-astia ii mana seful de la spate...Dar in acest caz revenim la problema banilor, ca seriozitatea costa si ea. Si cum veniturile nu-mi permit, nu lux, nici macar ceva decent, multa lume mi-a recomandat imprumuturile de bani, o alegere la indemana oricui in aceste zile, de criza economica. Imprumuturile pentru persoane fizice s-au simplificat, nu mai este un capat de tara obtinerea unuia si reprezinta o solutie facila pentru rezolvarea imediata a unor probleme presante. Mi se par atractive deoarece astfel imi pot face planuri ceva mai indraznete.

2 comentarii:

  1. Ah. aici m-ai atins la o coarda sensibila :)
    Imi doresc si eu o baie de-asta de nu-ti vine sa mai iesi din ea. Si eu am poze de pe internet cu bai care de care mai frumoase.
    cand o sa am casa mea... :) o sa am si baia mea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cateodata ma bate gandul sa cumpar apartamentul vecin, sa daram zidul si sa-l transform intr-o baie extralarge...asta apropo de dorinte "rezonabile"!!!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.