Translate

joi, 7 ianuarie 2016

Din perlele barbatilor-Razboiul clonelor

Spuneam undeva ca barbatii nu au minte indiferent ca au 10 ani, 30 sau 60, pur si simplu descopera in orice moment copilul din ei...
Momentele nu sunt neaparat bine alese. Asa se explica uluirea mea cand, luni dupa-amiaza, sosita fiind de la serviciu, in timp ca strabateam holul, am prins in coltul ochilor ceva nelalocul lui. M-am oprit in pragul dormitorului, scanand camera. Ei, da! Inregistrez imediat obiectele deplasate, pe cele straine sau aruncate prin spatiu. Obsesiv-compulsiv, capricornul din mine vazuse periferic ca draperia sta oarecum mai umflata ca de obicei.
Cei doi barbati din familie susoteau ceva in capatul culoarului, aruncandu-mi priviri furise. Si atunci am stiut. Am stiut ca facusera vreo prostie si isi dadeau seama ca este posibil sa-mi sara tandara.
De sub poala draperiei rasarea o margine de carton neidentificabila, dar suficient de mare ca sa ma intrige. Am intins mana cu precautie, tragand usurel de material.
Ca mi-a picat falca este oarecum nerelevant, mai degraba sentimentul a fost coplesitor de complex: ceva furie, ceva amuzament, ceva admiratie.
In fata mea trona mascota de carton a soldatului-clona din Star Wars.

N-am avut putere sa ma enervez, stiti voi, asta mai lipsea din casa! Cei doi barbati erau in culmea extazului. Magazinul de langa bloc incheiase campania publicitara si voia sa se dispenseze de materiale. Se nimerise ca ai mei sa fie la cumparaturi in acel moment, asa ca revendicasera fara jena "creatura". Singurul lor regret a fost ca n-au facut rost si de wookie-ul Chewbacca. Din cate am inteles, un alt ametit ii abordase pe drum, intrebandu-i entuziast de unde cumparasera magaoaia.
Clona imi da de furca de trei zile. Oriunde as pune-o in casa, silueta de 1,80 m ma sperie de fiecare data. Imi sare inima din loc. Am mutat-o prin toate camerele, dar in crepuscul mi-este imposibil sa nu tresar cand o vad conturata amenintator in penumbra. Degeaba o intorc cu spatele, filmele de groaza isi spun cuvantul. Sper sa nu incep sa visez scene din Star Wars!

6 comentarii:

  1. :)))Vai!Norocul meu ca n-am asemenea magazine in sat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, asta inseamna ca visele sa devina realitate! Stiam eu ca, mai pe fata, mai in taina, visezi la un barbat puternic, in care sa ai incredere deplina, care sa te apere, care sa te domine...ECCE HOMO!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu vrei sa le propui un foc de tabara...undeva in aer liber? :) macar o sa fie unul inalt! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragut razboinicul tau.Mie imi place.Eu am 2 razboinici din Lego construiti ,cei drept ceva mai mititei.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.