Translate

miercuri, 27 decembrie 2017

A mai trecut un SuperBlog...

Dar vine altul, la primavara, asa ca nu disperati ca ati pierdut inscrierea de aceasta data.
Va spuneam ca aceasta frumoasa competitie este un castig in sine. Chiar daca nu castigi nicio proba si niciunul dintre marile premii, daca reusesti sa parcurgi tot traseul si esti finalist, ai ocazia sa participi la Gala si tot te-ai ales cu niste prieteni si o atmosfera antrenanta.
Daca tot nu v-ati lamurit, mai bine redau o parte din comunicatul de presa al SwissPlan.biz, creierul, organizatorul de cursa lunga (15 editii!) si sustinatorul acestui proiect.



20 decembrie 2017

COMUNICAT DE PRESĂ

Zeci de bloggeri din toată țara, reuniți la Gala SuperBlog 2017

După ce s-au întrecut în creativitate într-o competiție cu 27 de probe, în week-end-ul 15-17 decembrie 2017, peste 30 de bloggeri din toată țara s-au întâlnit la Gala de premiere a finaliștilor și câștigătorilor SuperBlog 2017, găzduită de Royal Boutique Hotel din Poiana Brașov. Astfel, concurenți, sponsori, parteneri, juriul și organizatorii competiției au avut prilejul de a se cunoaște și offline. Evenimentul marchează finalul celei de-a 15-a ediții SuperBlog, cea mai longevivă competiție de blogging din România.

Desfășurată în perioada 26 septembrie -1 decembrie 2017, SuperBlog 2017 a atras la start 162 de bloggeri, dintre care 143 au participat activ. Pe parcursul competiției, 18 sponsori le-au pus concurenților la încercare creativitatea, disciplina și perseverența prin 27 de probe, pe teme dintre cele mai diverse: cosmetice și articole de îmbrăcăminte, cărți, credite, ștampile, preparate asiatice, servicii hoteliere, proiectare rezidențială, certificare energetică, gadgeturi și aparate electrocasnice, FMCG, filme, soluții pentru afaceri, cursuri de limbi străine etc.

Cerințe stricte și termene strânse i-au însoțit pe superbloggeri timp de peste două luni, în vreme ce juriul fiecărei probe a avut dificila misiune de a le evalua articolele, pentru a desemna câștigătorii premiilor alocate. În total, au fost înregistrate în competiție 2395 de articole și s-au acordat premii în valoare totală de peste 25.000 lei.

La finalul unei competiții acerbe, cu diferențe strânse de punctaj și multiple răsturnări de clasament, al treilea loc de pe podiumul SuperBlog 2017 este ocupat de Mădălina Sultan, participantă cu blogul casutaoliviei.ro, locul secund îl obține Daniela Toader, autoarea blogului transmiteri.wordpress.com, iar trofeul SuperBlog 2017 și marele premiu de 3000 lei ajung la Dana Afrăsinei, care a concurat cu blogul tssecrets.com.

"Pentru mine, competiția SuperBlog a fost o școală care mi-a disciplinat felul de a scrie, m-a învățat să scriu după cerințe și cu deadline-uri, să mă adaptez în funcție de tema dată și să creez, în același timp, texte care transmit și inspiră. SuperBlog m-a învățat să nu renunț; abia după ce am trecut de punctul în care credeam că nu mai pot, am realizat că încă mai pot și așa am reușit să-mi depășesc propriile limite și să mai fac un pas în evoluția mea. Fiți curioși, întrebați, încercați lucruri noi și testați-vă limitele! Comunitatea SuperBlog vă va susține să faceți asta. Și, cel mai important, nu uitați că, în SuperBlog, deși este un singur loc 1, câștigători ieșim cu toții, în final", a declarat câștigătoarea Dana Afrăsinei.

 Pe parcursul competiției, primii clasați la fiecare dintre cele 27 de probe au câștigat diverse premii, în bani și în produse sau servicii, oferite de sponsorii SuperBlog 2017, iar la final, cei 61 de concurenți care au participat la toate probele au fost recompensați cu diplome și premii suplimentare, în funcție de locul ocupat în clasament. Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul www.super-blog.eu.

Companiile care au susținut competiția în calitate de sponsori sunt: AIA Proiect, Answear.ro, Certificat-rapid.ro, Colop, Editura RAO, Farmec, Francize.ro, Hotel Royal Poiana Brașov, Hotmama.ro, Hurom Romania, InterComFilm Distribution, La Fântana, Magazinultau.ro, Swiss Solutions, Telecredit, Vacanțe Speciale, Wu Xing, Yoda Romania.
Parteneri media: Chic-Elite, Comunicatedepresa.ro, Connect, Creadiv, Mujer.ro, PRwave, Radio Gold FM, toateBlogurile.ro, TVR2, Zelist Monitor.
Bloguri partenere: adrianatirnoveanu.ro, ArenaIT.net, calatoriaperfecta.ro, christian.hertzug.info, cristinalincu.ro, danielbotea.ro, ExTraViTa.ro, mihaelaroxana.ro, nimicurifantezii.blogspot.ro, georgianamihaila.ro, pezevenchi.ro, raluca03.wordpress.com, robintel.ro, savatoronto.com, SexulSlab.ro, tehnocultura.ro, tulips-and-sparkles.blogspot.ro, visatorprinlume.ro. 
Organizator: SwissPlan.biz.

11 comentarii:

  1. Eu m-am oprit dupa cea de-a xx - a proba. Am primit premiul de la Colop, mi-a placut mult.

    Despre competitie...mi-au placut multe bloguri care nu au fost in top, nici macar in primele 20. Nu am socializat cu nimeni, in afara fetelor cu care comunicam deja, nu stiu daca lumea chiar isi doreste sa cunoasca alti bloggeri. Am pierdut multe premii la mustata, ceea ce mi s-a parut destul de frustrant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut si blogul lui Radu (Dincolo de nori), am revenit des asupra textelor sale si mi s-au parut foarte bune, dar na...subiectivitatea!

      Ștergere
    2. Laura mă bucur că ți-au plăcut câteva din textele mele! :) Dar cu toate neajunsurile ei, Superblogul rămâne una din competițiile mele de suflet. Și Crina are dreptate, chiar dacă m-a taxat nemeritat (zic eu :) ) la probele jurizate de ea, participarea este un câștig în sine.

      Ștergere
    3. :)) O sa trec la avantaje, printre altele, si lectura intensiva. Da, dar textele bune se vad de la distanta si merita sa fie punctate bine chiar daca nu au ,,floricele".

      Ștergere
    4. M-ai intrebat la o editie anterioara, tot in urma unei jurizari, ce cred eu ca ar mai trebui in textele tale si ti-am spus. Nu stiu daca realizezi cat de mult s-au schimbat articolele tale si apreciez enorm efortul pe care l-ai facut. Acum ai indemanarea de a construi povesti, trebuie doar sa ai rabdare si sa le dezvolti putin.

      Ștergere
    5. A fost doar o glumă (bineee... și o mică înțepătură). Chiar nu am pus la inimă! :) Îți doresc un an nou minunat!

      Ștergere
  2. Uneori am simtit ca nu textul e vedeta, ci ,,infloriturile" de pe marginea lui. Nu mi s-a parut corect intrucat pozele din arhiva personala, colajele, videoclipurile nu se regaseau in barem. Am simtit ca textul (cumva) nu e de ajuns. Am avut articole slabute punctate bine si articole scrise din suflet punctate prost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da, se regasesc la criteriul "creativitate", numai ca nu sunt suficiente daca textul nu e tocmai ce trebuie. Cat despre acordarea punctelor, faptul ca sunt atat de multe jurii conduce la diferente mari de apreciere a articolelor. Este putin derutant pentru cei care iau note mai mari si dintr-o data primesc un dus cu apa rece de la cineva mai intransigent (cum mi s-a reprosat mie prin contestatii).Dar nici n-ar fi posibil sa ai un singur juriu pentru toate probele, ar fi o munca titanica.

      Ștergere
  3. Mi-a parut rau cand am vazut ca blogurile mele preferate nu erau castigatoare.

    Am citit ca se poarta tot felul de discutii urate pe facebook. Eu nu am pagina de facebook, nu am avut habar de nimic si a fost foarte bine asa.

    In momentul de fata nu imi mai doresc sa particip. Poate imi voi schimba parerea in timp, dar dupa prima participare nu pot spune ca am invatat prea multe din aceasta experienta, iar efortul a fost insemnat, dezamagirile au fost mari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi pacat sa nu mai incerci. Efortul e mare, dar iti trebuie macar doua editii ca sa prinzi dedesubturile si sa intelegi ce vor sponsorii de la un articol.

      Ștergere
  4. La mulți ani Fericiți cu spor in toate! :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.