Translate

vineri, 3 mai 2013

Jurnal de weekend

Dat fiind faptul ca in acest weekend va fi un program in afara normalului, adica putin bulversant, jurnalul este in avanpremiera. Ba chiar suna ciudat pentru ca, fiind jurnal, inseamna ca lucrurile s-au petrecut deja. Deci nu poate fi de weekend, dar mi-e sila sa gasesc alt titlu.
Intr-o zi ma suna al meu sot ca ajunsese in Carrefour cu copilul, la vanatoare de oferte. In paranteza fie zis, barbatii sunt mari amatori de oferte, cumpara tot, oricat ar fi de inutil. Daca e la oferta! Deci ma suna si zice:
" Auzi, au astia tricouri pentru copii la reducere, vrei?"
Fac o pauza in telefon, gandindu-ma la mormanul de tricouri din dulap, dar reusesc sa-mi tin firea.
"Nu, nu vreau. Dar ceva de mancare la oferta nu gasesti?", zic eu cu mult calm.
Al meu nu prinde tonul ironic si continua:
" N-am ajuns inca la mancare. Acum am ajuns la farfurii. Uite, sunt farfurii mici de sticla la oferta, 1 leu bucata. Cred ca mai sunt 10 bucati, ti le iau?"
De data asta simt ca explodez.
" NU, nu vreau farfurii mici ca eu nu decorez farfurii mici, ce sa fac cu ele?!!!!"
"Dar sunt 1 LEU BUCATA, iti dai seama?"
Ne ciorovaim bine, el renunta si inchid telefonul. Ce credeti? Dupa 5 minute l-am sunat si i-am zis sa ia farfuriile. Imi venise ideea sa fac un set pentru servit prajituri. Bineinteles ca m-a bombanit ca am o fire sucita....
Asa ca m-am pricopsit cu 10 farfurii mici, de 20 cm. Le-am impartit in jumatate, stiu ca ar fi trebuit sa fie 6 intr-un set, dar atatea mai erau in magazin. Primul set l-am facut saptamana aceasta si l-am combinat cu o farfurie mai mare. A iesit ce se vede.



7 comentarii:

  1. Ofertele nu sunt întotdeauna ce par. E o strategie de vânzare a produselor nedorite. O zi plăcută!. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asta am remarcat si eu! Dar uite ca prind la "public"...

      Ștergere
  2. la oferte ...inainte :) , recunosc ca ma mai incanta !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. esti grozava! Cat de talentata esti, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. De Paşte în fiecare an descopăr o lumină nouă şi mă strădui să-i păstrez identitatea. Acum vreau să o fac publică şi ţi-o ofer şi ţie. V.P.Maldoror

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.