Translate

vineri, 17 mai 2013

Cu cutitele pe masa

Eu nu mai uit la stiri iar politica imi repugna. Profund. Dar mi-a fost imposibil sa nu observ balacareala de la televizor despre cum sunt tratate persoanele cu handicap in Prahova, despre genialul nostru conducator ales de "boborul" la fel de genial si anume mult-stimatul presedinte de CJ si despre somitatile care conduc institutiile din partea asta de tara. Bai tata, ca sa ma exprim si eu in ton cu sentimentul general de sictireala, da' stiu ca se lupta astia cu creierii imprastiati pe pereti si sange pe podele! Armaghedonul regionalizarii va rade toate deconcentratele din Ploiesti. Bravo pitestenilor de la Antena 3 (parca pe-aici sunt ceva VI.AI.PI-uri din zona) care au "popularizat" intens cazurile de persoane tarandu-se pe treptele unei institutii, sa acceada la certificatul de handicap. Mai de dimineata se ajunsese in faza in care se recunostea totusi ca situatia exista de cand e legea, adica nu de ieri, in toata tara. O alta prezentatoare striga ca ea nu vrea sa mai vada asemenea imagini la tv, saracuta are creierasul atat de limitat incat daca nu le vede are probabil impresia ca nu exista. Mai oameni buni, mai coborati din turnul de fildes. Exista tot felul de situatii, le vedem cu totii, numai voi asteptati sa vi le aduca reporterii de locale la nas. Dar numai in functie de interese. Iar acum interesul este atat de straveziu, incat devine jenant tot tambalaul asta special comandat. Si zau daca nu incep sa ma simt putin jignita de cat s-a pronuntat Prahova pe unele posturi tv. Ca asemenea lipsa de caracter si partinire la un post tv n-ai sa vezi in America de exemplu. Menirea unui post este sa prezinte obiectiv si echidistant o stire, astfel incat eu ca spectator sa pot trage concluzii, nu sa-mi fie varate cu de-a sila pe gat. Intr-un fel a fost si bine, ca i-a mai scuturat pe astia de la varf, dar lupta asta pentru capitala de regiune incepe sa ma calce pe nervi. Ca n-a fost nici o placere sa fiu din Ploiesti si sa am regionala, ca institutie, la Pitesti. Na, uite ca mi-a scapat si asta! Cred ca acesta e doar inceputul.
Cel mai bine este sa te lamuresti din surse pertinente cum ar fi emisiunea Sub semnul intrebarii . Astfel ai ocazia sa afli ce mai pun la cale si partidele politice. Decat sa bantui pe atatea posturi tv si sa fii bombardat cu stiri contradictorii, mai bine te fixezi la unul singur si le afli pe toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.