Translate

sâmbătă, 18 mai 2013

Happy weekend

Back to Elly...
Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 19

 Va ofer o piesa clasica cantata de formatia de muzica populara auto-intitulata "Vierme energetic", o am de foarte mult timp in calculici si nu mai stiu de unde... Dar am vaga banuiala ca cele doua personaje din clip sunt studenti filmati prin vreun camin anost. Cel din stanga are niste chiloti pe cap. In caz ca va intrebati...Sper sa nu se recunoasca cineva in filmulet.


 

11 comentarii:

  1. :)) Astia s-au filmat dupaun chef zdravan :))Sunt haiosi baietii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Am ras mai intai de comentariul tau in sensul ca e foarte spiritual. Am sa vizionez nazdravania si revin. Dar m-a umflat rasul cand am vazut ca ai scris ca speri sa nu se recunoasca careva :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite-asa am ajuns pe net...sa caut "Margareto, intoarce-te" :))
      Am gasit si originalul, fara insa a vedea cine canta...
      Oricum, tipii astia doi sunt in zeci de locuri pe net...toata lumea se amuza pe seama parodiei lor :) Si nu sunt sigura ca ala care canta e baiat. Dupa gesturi pare baiat...dar tot am dubii :))
      Merci, chiar m-am amuzat.
      Happy weekend in continuare!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Ala care se face ca virgula canta, vrei sa zici...da, nici eu nu stiu daca e baiat sau fata. Din cauza chilotilor de pe cap ca la un nivel mai jos se intrevede ceva prin pulover.

      Ștergere
  3. Ahaha ce tare, sunt foart haiosi. Unii sunt foarte inventivi, dar mai bine haz de necaz decat posac toata ziua. Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. ;)) când esti tânar, esti in stare de tot felul de nazbâtii :)) Nu ti-e teama de ridicol, important este doar sa te distrezi! ;) Haios videoclip!
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  5. Haiosi cei doi. Cred ca se plictiseau grozav in camin:)))) Faza cu mancatul semintelor e criminala!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu ce sa zic.....
    Noroc ca intra în categoria "fun"! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mi'ai amintit ca abia astept sa ajung in camin :)) Iti seama de la ce party zdravan s'au intors :)) si iti dai seama cat as fi putut eu sa rad daca ii vedeam=))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.