Translate

vineri, 3 mai 2013

Reflexii in oglinda

Particip la Reflexii in oglinda de pe blogul lui SorinN. Daca vreti sa fiti parte a acestei initiative fotografice, intrati la SoriN si inscrieti-va...in fiecare vineri...

Candva, prin 2007, am facut niste cursuri la Sibiu...Am apucat sa ma si plimb putin, ca tot turistul, nu puteam sa ratez Piata Mare pe care am pozat-o in disperare. Mi-a placut mult zona aceea pietonala cu arteziana tasnind direct din asfalt. Era facuta sa te pacaleasca, spre amuzamentul copiilor. Apoi a aparut si in Ploiesti ceva asemanator... Poza de fata a fost luata la o ora nu foarte tarzie, piata era cvasi-goala, dar oamenii de acolo mi s-au parut putin ciudati. Ne-am plimbat pe strazi perfect goale, noi fiind obisnuiti cu fosgaiala din Ploiesti, cu terasele pline si muzica data la maximum. N-am priceput si pace cum de pot fi atat de linistiti sibienii. Si n-am vazut nici macar vreun cersetor sau vreo patrula de politie. Nici luminile nu erau aprinse in case, copiii nu se jucau pe trotuare si ca sa mancam o pizza am luat-o pe o straduta scufundata in intuneric, desi era in centru si am coborat in catacombele unei case. Dar am mancat o pizza grozava!



12 comentarii:

  1. Chiar ca era bezna, dar reflexia e faina! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am ajuns inapoi in Ploiesti si am vazut si babele insirate pe la porti la ceas de seara, ne-am zis ca Sibiul e frumos dar nu-i de noi!

      Ștergere
  2. Am fost si eu la Sibiu, cu niste ani in urma. Am simtit aceeasi liniste pe care o descrii, doar ca mie mi-a placut, dar doar ziua, ca noaptea e un pic infricosator.
    Superba reflexie, mi-ai facut pofta de plimbarit, peste cateva zile o iau la picior prin Europa, de fapt la cauciucuri:)).
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o norocoasa, noi o sa stam si o sa ne indopam ca niste besnite!

      Ștergere
  3. Frumos de tot,chiar asa pe intuneric, iar daca pizza a fost buna, nimic nu mai conteaza... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu fermecătorul Sibiu ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sibiul e special. Desi suntem bucuresteni get-beget, Sibiul ne atrage mereu ca un magnet. Poate tocmai linistea si curatenia, poate un farmec special... Brasovul s-a cam bucurestenizat, fara suparare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, exact asta am remarcat in Sibiu...Ca nu se socializeaza la modul proletar, cu conversatii strigate pe la mese si masini din care se aud manele in tot cartierul.

      Ștergere
  6. Imi place tare cuvantul tau "fosgaiala". :)
    Despre Sibiu pot sa spun ca am vazut doar autogara acum cativa ani. Vre-o 10.
    "Fosgaiala" din Ploiesti (sanatate) pentru mine e tranzitul dintre Gara de Sud si cea de Nord sau Est pe care il faceam tot acum multi ani pe cand aveam timp sa ma plimb prin tara.
    Si tare frumoase erau acela plimbari.... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ai vazut ceva! Cum vine caldura pe la noi se fac plimbari luuungi, bulevardul e inchis o zi in weekend, se sta pe banci, se casca gura, se barfeste...Zici ca suntem la tara!

      Ștergere
  7. Oriunde dau de Sibiu e numai de bine și frumos !
    Sunt obiectiv că n-am avut „gagică” din Sibiu ce să-mi fi luat capul și să-mi fi făcut spălare de minte :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place Sibiul. Asa cum nu-mi place niciun alt oras din Romania. :)
    Imi place exact asa cum este... :)
    Frumoasa reflexia. Am vazut fotografia in imagine deschisa in alta pagina...ca sa pot vedea totul la rezolutia originala.
    Iti urez sa ai un Paste Fericit! Cu tot dragul! :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.