Translate

miercuri, 1 mai 2013

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

De ziua uvrierului de pretutindeni va ofer o colectie din cele mai scumpe bauturi din lume: cognac, sampanie, lichior, bere...Numai sa nu le beti pe stomacul gol!


17 comentarii:

  1. "ziua uvrierului de pretutindeni".......?
    M-ai facut sa caut cu Wiki, acum chiar ca ma îmbat de ziua "muncitorului" :))))
    Zau, daca stiam ca se mai numeste si asa, eu cu franceza nu prea le am! :))))
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cauta ca am botezat-o eu, ma distreaza ca unii o considera sarbatoare comunista.

      Ștergere
    2. Pai îti dai seama ca nu o gaseam, dar m-am prins ce vrei sa zici de la "UVRIÉR" adica lucrător, muncitor! Ce'steapta sunt! :)))))

      Ștergere
  2. Superbă colecție!
    A doua poză mă încântă!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma incanta toate, dar prima sa stii ca e o crema de violete...ce gust o fi avand? Divin...

      Ștergere
  3. Nu pot decat sa-mi inchipui cat de bune sunt. Dar raman cu placere si la... Neumarkt-ul simpaticilor din reclamele tv.
    O zi frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar sunt de colectie,asa ca nu ne atingem de ele,chiar daca stomacul e plin.:)
    Mai bine trecem la munca!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da... Sa petrecem si in zilele urmatoare! Zic... Munca trebuie sarbatorita 5 zile si 5 nopti. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adica vrei sa zici ca s-a potrivit la fix cu Pastele, ca un fel de avanpremiera...Nici n-apucam sa ne dezmeticim !

      Ștergere
  6. ce simpatice sticle , parca as bea un pahar in cinstea...uvrierilor :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Elegant! foarte elegant arata sticlele... sunt sigura ca si continutul este pe masura!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata foarte bine toate. Elegante si, cu siguranta, de cea mai buna calitate.
    Daca le oferi, eu le iau pe toate. Nu strica niciodata o bautura fina la casa omului :)
    O noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. O colectie tare eleganta si gustoasa, presupun...;)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.