Translate

joi, 9 mai 2013

Vintage cu stil

Imi plac bijuteriile vintage. Unele au atat de multa personalitate incat sunt practic nemuritoare ca design. Si imi place sa "rascolesc" pe net, prin magazinele de profil de pretutindeni. Nu ca sa cumpar! Doar pentru clatirea ochilor. Desi preturile nu sunt exorbitante. Gasesti piese din argint, cu pietre pretioase, din aur, de firma, de bijutieri renumiti, la sume de 100-200-300 de dolari. Nu e chiar un capat de tara ca sa obtii un obiect iesit din comun. Am ales sa va arat cateva bratari manufacturate in prima jumatate a secolului XX deoarece vine vara si incep sa se poarte bijuteriile masive, spectaculoase.
Stilul Arts and Craft
Bratara de argint Coro
Bratara de argint Emilia Castillio
Bratara de argint Hobe
Set bratara+cercei Napier
Bratara cu flori emailate
Bratara persana de os pictata
 

12 comentarii:

  1. Mie imi plac la nebunie, sper ca o data sa am bani sa imi pot is cumpara

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) ma omooooooori cu zile :))) ma bagi in boala. E criza :))
    A treia e SU-PER-BA! Toate sunt frumoase, dar a treia ... offf! a trecut si iepurasul. acum pana la Mos Nicolae ma uit lung :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, na, asta nu e o piedica...nu platesti intretinerea, facturile, reduci mancarea si faci credit la banca ca e pentru o cauza nobila!

      Ștergere
    2. :)))))))))) si cine le plateste apoi? ... iepurasul?

      Ștergere
  3. Foarte frumoase..Le ador pe toate.Imi place a 4-a..parca e din Suleyman:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bratara aia persana de os e nemaipomenita. Sigur i-ar placea nevestei mele...Da' bine ca nu a vazut-o. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai de-aia nici n-am pus linkurile catre magazinele online: o data ca-s americane (desi banuiesc ca livreaza si in afara) si a doua oara ca sa nu le gasiti si va tenteze ceva. Pe urma sa ziceti ca v-am facut sa aruncati cu bani!

      Ștergere
  5. Am fost pe site-ul Emiliei Castillo.
    Dar din pacate nu are aceasta bratara, poate e vaduta! Mi-ar fi placut! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu o gasesti, este o "antichitate" cum se zice, eu le-am gasit pe magazine specializate pe obiecte vechi de colectie.

      Ștergere
  6. Superbe toate bratarile, oricre dintre ele m-ar placea. Si mie imi plac obiectele care se faceau candva...
    Se mai fac si azi obiecte in acest stil. Am si eu vreo 3-4 bratari frumoase pe care intr-o zi poate am sa le fotografiez si sa le postez pe blog...asa, pentru frumusetea lor. Sunt din diverse metale, una e deja veche...stiu ca are vreo 25 de ani...dar sunt lucrate cu bun gust.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.