Translate

luni, 16 aprilie 2012

Anti-review sau ori cu ele, ori fără ele…


Cred că toţi avem prin casă produse primite sau cumpărate din curiozitate, pe care le-am încercat, nu ne-au spus nimic deosebit, dar pe care am continuat să le folosim până la epuizarea tubului sau cutiei deoarece nu vrem să facem risipă şi să aruncăm ceva ce a costat totuşi nişte bani sau a fost un cadou dat din inimă.
Zilele acestea mi-am dat seama că tocmai am terminat sau sunt pe cale să scap de câteva produse de care trag… şi trag, de-am ajuns să le urăsc feroce, vreau să le văd aruncate şi gata! Nu sunt în stare să ma debarasez de ceva, consum totul până la ultima picătură, e un adevărat blestem.
De aceea am numit acest post Anti-review. Adică vreau să vă împărtăşesc ce am folosit şi nu mi-a lăsat absolut nici o impresie, nici favorabilă, nici totalmente proastă.
1. Crema Olay Total Effects – Anti Ageing day moisturizer with SPF 15
Ola, Ola…eeee ! Monica Bârlădeanu ştie ce e, că eu nu m-am prins, probabil de-aia zâmbeşte aşa misterios în reclamă. Crema asta o am din vara trecută, noroc că are garanţie 12 luni de la deschidere. M-am dat cu ea doar o dată pe zi că nu e specifică tenului gras, deşi pe tub nu scrie că ar fi pentru vreun tip de ten anume.  Eu, ca neoamenii, am folosit-o seara, ca sa nu-mi îngraşe pielea în timpul zilei. Având SPF 15, mi-a folosit teribil la lumina chioară a becului când îi citeam lui fiu-meu câte o carte de poveşti. No, amu ce să zic, eu am experienţă în a folosi produsele invers decât ar trebui, sunt mai non-conformistă. O dată m-am spălat pe ochi cu loţiunea pentru scalp că semănau tuburile şi mi s-a părut că tenul meu s-a înviorat brusc şi arată mai bine. Nici nu vreau să ştiu cu ce se spală pe cap soţul meu, nu cred că recunoşte şamponul din multitudinea de ambalaje puse pe marginea căzii. Câteodată strigă la mine că ce culoare are şamponul...dar cred că întreabă când e prea târziu !
Când a venit iarna, Olayul meu a prins bine că tenul se usca ceva mai tare de la frig. Acum însă m-am săturat de el ca de mere acre. Mai merge doar în weekend, după ce aplic câte o mască exfoliantă. In rest i-am pus cruce definitiv. Totuşi aş remarca faptul că, dacă mie nu mi-a îngrăşat tenul excesiv, înseamnă că pe o piele normală sau uscată prinde mult mai bine. E totuşi o cremă finuţă care lasă o senzaţie plăcută de neted şi hidratat.  Asta la vista, baby!

2. Blemish clearing Avon, gama Clearskin - gel anti-imperfectiuni
Un tubuleţ de gel la 15 ml pe care îl folosesc de luni de zile că cică are aplicare locală şi este anti-acnee. La un moment dat am crezut ca ăştia de la Avon au dat lovitura şi au inventat « the never-ending cream »...păi cât poate să ţină un tub de doar 15 ml ?!!!! Am momente când îl întind pe toată faţa că oricum n-are nici un efect vizibil. Petele sunt tot acolo, coşurile îşi văd de treaba lor, nu se usucă, erup ca întotdeauna, deci care e chestia cu gelul ăsta ?
Dacă nu se sfârşeşte săptămâna asta, îl spârcâi tot şi mă ung pe tălpi, adică exact în singurul loc unde nu îmi ies coşuri.
3. Spray-balsam de păr Schwarzkopf, gama Gliss Anti-split-ends (cea de culoare galbenă, as fi vrut sa va pun o poza dar flaconul gol a luat de cateva zile calea reciclatelor), un soi de « aqua chiorensis » care se presupune că repară celulele din interior. Eu l-am folosit o dată pe săptămână ca alternativă la balsam/mască. După spălare, îmi ştergeam părul, agitam flaconul şi pulverizam bine pe cap, după care mă legam iar cu prosopul şi stăteam aşa un timp, chipurile să îşi facă efectul. Eu n-am observat vreun efect, iar părul era a doua zi la fel de ţepos ca întotdeauna. Notabil era mirosul lichidului, un amestec inedit de piersică şi leuştean care nu se regaseşte la şampon şi balsam. De fapt nu sunt la prima întâlnire cu mirosul de leuştean, acum vreo câţiva ani am intrat cu o prietenă într-o parfumerie de fiţe ca să îmi arate nu ştiu ce parfum extraordinar. Ne-am pufăit din tester sub privirile bănuitoare ale vânzătoarei (care mirosise că n-avem noi atâţia bani de aruncat). Notele de vârf erau cum erau dar, după puţin timp, rămâneai pe piele cu un splendid miros de bucătăreasă ce tocmai a hăcuit leuşteanul pentru un borş. Păcat că nu mai ţin minte marca de parfum, doar că sărea bine de 100 de lei.
Acestea fiind zise, încă o dată precizez : efectul observat de mine este personal şi netransmisibil. Asta nu înseamnă că voi nu ar trebui să încercaţi aceste produse, este posibil să aveţi o revelaţie dar probabilitatea este foarte mică.


Un comentariu:

  1. Super postare - m-ai facut sa zambesc ... lotiune de cosuri pe talpi - si daca iti ususca pielea pe calcaie?!? :D
    Deci asa ... nu ca aveam planuri sa-mi cumpar spray-balsam Gliss, dar daca mai si miroase a leustean ... no way ... (nu-mi place nici in mancare :)
    Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.