Translate

joi, 10 mai 2012

Concurs Testeazã Normaderm împreunã cu mine ! (Pierdut ten cu probleme, gãsitorului ofer recompensã!)


Aşa cum unii dintre voi ştiţi, prin luna aprilie a avut loc prima etapã dintr-o campanie-concurs desfãşuratã pe mai multe bloguri, numitã “Testeazã Normaderm împreunã cu mine”. Miza? Vichy Normaderm Crema hidratantã anti-imperfecţiuni (sau pentru transformarea totalã a tenului cu probleme). Am strigat şi eu sus şi tare ce frustratã sunt pentru cã n-apuc sã folosesc decât nişte amãrâte de mostre Vichy cãpãtate pe la reviste, aşa cã cineva mi-a ascultat doleanţele şi iatã-ne în acest punct… Mi s-a oferit spre testare crema de mai sus şi Vichy Nettoyant Tri-Activ (Masca 3 în 1), iar vouã, prin intermediul blogului meu, posibilitatea de a câştiga alte 6 creme Vichy.
AŢI GHICIT, AVEM CONCUUUUURS! YES!
Pânã la concurs însã e musai sã vã spun cum m-am împãcat eu personal cu produsele Vichy câştigate şi pe care le folosesc de mai bine de o sãptãmânã. Sã începem cu oglinjoara mea cosmeticã. Care e legãtura? O sã vedeţi imediat… Oglinjoara cosmeticã este acel obiect de torturã în care acum te uiţi şi te vezi Albã-ca-Zãpada, dupã care o roteşti pe partea cealaltã şi…AAAAAA! “Oglindã-oglinjoarã, cine e cea mai hidoasã din ţarã ?” Fiecare por dilatat are dimensiunile unui crater lunar şi chiar ai impresia cã poţi vedea o civilizaţie dezvoltându-se în mijlocul lui… Ca sã folosesc aceastã invenţie diabolicã îmi trebuie o dispoziţie foarte, foarte bunã. Ideea e cã ieri m-am hotãrât sã iau oglinjoara şi sã studiez un pic starea tenului meu.  Contrar obiceiului, activitatea m-a înveselit brusc deoarece în zonele clasice pentru punctele negre am observat cã pielea era mult mai curatã. Efectul este spectaculos pe bãrbie şi linia maxilarelor, observabil pe nas  şi relativ pe frunte. De-abia atunci am fãcut legãtura cu Vichy, rezultatele sunt extrem de promiţãtoare. 


Mi s-a pãrut chiar ieşit din comun sã dau peste ceva care sã îmi facã atât de bine în atât de scurt timp, aşa cã am pus mâna pe ambalajul cremuţei şi am mai citit o datã informaţiile. Iatã-le, plus ce mai e pe site la http://vichyconsult.ro
ACTIUNE
Corecteazã cele 6 semne principale ale tenului cu probleme: imperfecţiuni , pori dilataţi, luciu, roseaţa, pete post-acnee, relief neuniform.
INGREDIENTE DERMATOLOGICE SI EXFOLIANTE
LHA (lipohidroxi acid): Microexfoliant, elimina celulele moarte de la suprafata pielii.
Acid Glicolic: Efect de regenerare profunda a pielii.
Acid salicilic: Efect antiseptic si exfoliant.
INGREDIENTE HRANITOARE SI CALMANTE
Glicerina si uleiuri emoliente: Efect hidratant, ofera pielii o senzatie de confort.
REZULTATE
Pielea este integral transformatã începând cu a 7-a zi*, tenul este curãţat, zi dupã zi tenul este vizibil transformat.
MOD DE APLICARE
A se aplica zilnic. Excelent ca bazã de machiaj.
RECOMANDARI
Fãrã parabeni. Noncomedogenic. Hipoalergenic. Formulã potrivitã chiar si pentru pielea sensibilã.

Ce am simţit eu pe propria piele… Vichy Crema hidratantã anti-imperfecţiuni a reglat foarte eficient secreţia de sebum, porii nu s-au mai înfundat şi s-au diminuat vizibil punctele negre, s-au redus inflamaţiile şi bubuliţele de la alergie, iar tenul chiar aratã mai uniform. Este o cremã albã cu texturã uşoarã, se absoarbe imediat în piele, timp de 8 ore cât am stat la servici tenul nu a mai cãpãtat aspectul acela lucios şi inestetic, rãmâne de vãzut la varã când vor curge apele la greu pe mine.

CONCURS
PREMII: 6 - a câte o Vichy Normaderm Crema hidratantã anti-imperfecţiuni

Condiţii de participare (de foarte bun-simţ aş zice deoarece ideea este ca acest produs sã fie încercat de cât mai multe persoane):
1. Participanţii sã nu fi câştigat pe alte bloguri în prima etapã a campaniei (condiţia sponsorului);
2. Dacã vã înscrieţi pe blogul meu la concurs, nu puteţi sã vã înscrieţi şi pe altele (condiţia sponsorului);

REGULI:
Eiiii, aici vor fi unele mici modificãri faţã de ceea ce fac eu de obicei, deci în comentariul lãsat la acest post trebuie sã aparã:
1. Numele GFC
2. Adresa de mail
3. Descrieţi cele mai presante probleme pe care le aveţi cu tenul şi cum credeţi cã vã va ajuta crema Vichy Normaderm oferitã ca premiu.

ALEGEREA CASTIGATORILOR: prin jurizare
Cele mai interesante, convingãtoare, deosebite 6 rãspunsuri vor avea câştig de cauzã.

DATA LIMITA: 17 mai, ora 12ººa.m

Va aştept cu drag sã vã înscrieţi !

12 comentarii:

  1. GFC:Maria G
    e-mail:gheoneamariacristina@gmail.com
    Ma confrunt cu imperfectiuni,pete post-acnee,roseata si relief neuniform.Uneori imi apar cosuri si puncte negre.Am nevoie de un ajutor pentru tenul meu sensibil pe masura si sper ca acest ajutor va veni din partea Vichy Normaderm Crema hidratantã anti-imperfecţiuni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Crema Normaderm sper ca imi va regla secretia de sebum si ma va ajuta sa am un ten mai curat,mai hidratat si mai uniform

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca crema Vichy Normaderm sa imi regleze secretia de sebum.

    RăspundețiȘtergere
  4. GFG:Rotaru Gabriela
    e-mail:gabryela67@yahoo.com
    Tenul meu este cu probleme ,am roseata,cosuri, asta pe langa faptul ca este uscat in unele zone,ma refer in jurul ochilor.Doresc sa incerc aceasta crema si sper sa ma ajute cumva.Am mai incercat si altele dar nu au avut efect,mi-au accentuat problemele in loc sa dispara.Multumim pentru concurs.

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC:Georgy
    email: georgiana.victoria@gmail.com
    Tenul meu este gras fara sa am acnee, dar este mai expus conditiilor atmosferice - soare, vant, praf- deoarece stau la tara si petrec mult timp in aer liber. De cand a inceput caldura s-a intensificat si secretia de sebum si imi apar bubite de multe ori. Cred ca aceasta crema Vichy ma va ajuta prin reglarea secretiei de sebum, mai ales pe frunte pielea mi se ingrasa mai tare si cat sunt la servici trebuie sa ma tamponez tot timpul cu un servetel altfel arata lucioasa si inestetica.

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC:lucianavetrineanu
    email:lucianavetrineanu@yahoo.com
    Cele mai presante probleme pe care le am cu tenul meu sunt:acneea, pori dilatati, ten gras, puncte negre si acum a devenit chiar sensibil din cauza multor produse pe care le-am incercat, unele cred ca nu erau foarte potrivite tenului meu. Crema Vichy Normaderm oferitã ca premiu sunt sigura ca ma v-a ajuta datorita proprietatilor ei vindecatoare, regenerante.

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC: Miki Mouse

    e-mail: nastrut.silvia@gmail.com

    Problemele mele cu tenul sunt acnee si roseata in zona T (celebra zona T).
    Am incercat produse factue in casa, hand made incepand de la eternul ceai de musetel pana la baie cu aburi, masca de castraveti insa nu am obtinut mare rezultat.
    Vichy ar fi primul produs din magazin pe care l-as folosi. Cei drept, am folosit crema de corp de la ei si a fost fantastic de buna.

    Iti urez o zi placuta,

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC: irina
    e-mail: irina_olteanu2000@yahoo.com
    Cred ca nu mai are sens sa repet si eu aceleasi lucruri mentionate de catre participantele anterioare: ten mixt, exces de sebum, cate o imperfectiune pe ici pe colo. Am avut insa norocul sa testez cateva mostre de Normaderm si m-au convins definitiv. Aceasta crema are intr-adevar efect si este solutia ideala din punctul meu de vedere pentru pori dilatati, matifiere si, mai ales, pentru a scapa de stresul cauzat de aceste probleme aparent marunte dar care iti pot strica buna dispozitie pentru intreaga zi.

    RăspundețiȘtergere
  9. GFC: Mara
    Cosmetica nu degeaba
    S-a inventat, se vede treaba.
    Caci tenul meu imperfect
    Nu mai are niciun defect
    cand cu crema potrivita
    Il rasfat si intr-o clipa,
    Prospetime capata
    De pori nu mai scapata,
    Roseata mai ca dispare
    Si un ten radios apare.
    Efectul apei termale
    Seaman in lume nu are.

    RăspundețiȘtergere
  10. 1. gfc: Andreea
    2.: email: andreea.mihaela01@yahoo.com
    3. Nu am avut dintotdeauna problema asta...insa de ceva timp incoace, cei mai mari dusmani ai mei sunt cosurile si puctele negre. Sa fie oare de vina produsul cosmetic pe care-l folosesc in prezent pentru ten?? Nu stiu daca asta e chiar cauza, dar nu prea vad alta... Am aceste imperfectiuni mai ales pe frunte, barbie si imi apar multe puncte negre in jurul buzelor care pur si simplu ma dispera. Cred c-ar trebui sa-mi schimb produsul actual si am incredere ca Vichy Normaderm imi va rezolva problema.

    RăspundețiȘtergere
  11. GFC Ana
    ana_desyre@yahoo.com
    Tenul meu este mixt, chiar usor spre gras. Nu pot sa spun ca ma confrunt cu o acnee in toata regula, dar mereu am cateva cosuri pe fata. O data la cateva luni apare si cate unul imens. In jurul nasului si chiar si pe nas, am puncte negre si am incercat sa le elimin dar degeaba. Si cu acei plasturi la care faceau candva reclama am incercat, nimic. Pe timpul verii problema se agraveaza putin pentru ca (inevitabil) mai pun pana pe fata in timp ce lucrez in gradina. Din cauza secretei de sebum pe care trebuie sa o elimin stergandu-ma cu servetele umede pe fata, foarte rar folosesc fondul de ten. Porii sunt dilatati si ma deranjeaza estetic foarte mult.
    Cum ma poate ajuta aceasta crema? Dupa ce am citit experienta ta, dupa ce am citit ce ai scris despe aceasta crema, sper sa imi reduca secretia de sebum - sa imi matifieze tenul, sa faca o minune si sa nu mai am dorii atat de dilatati si zona cu puncte negre sa fie curata.

    RăspundețiȘtergere
  12. Problemele pe care le am cu tenul sunt: pori dilataţi, luciu, roseaţa si pete cauzate de acnee. gfc Alina georgi_alina@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.