Translate

joi, 10 iulie 2014

Alverde-ingrijirea naturala poate fi si ieftina

In Ploiesti exista magazine "dm", nu stiu exact cate, eu il frecventez pe cel din centrul orasului. Cea mai avantajoasa afacere a acestui magazin este comercializarea produselor Alverde. Daca aveti prin apropiere un dm, va recomand sa incercati produsele de ingrijire Alverde. Sunt fabricate in Germania, producator fiind chiar Drogerie Markt, sunt certificate, au ingrediente provenite din culturi biologice controlate, nu contin conservanti, arome sintetice, coloranti sau substante provenite de la animale. Iar preturile sunt mici, neasteptat de mici pentru ceva ce se apropie de ideea de natural.
Eu am inceput cu sapunurile (pai, cum altfel!) de la ei. Am avut si o crema de ochi, un fond de ten, apoi m-am aventurat si la altele, desi nu-mi fusesera recomandate, dar mi se pareau fantastice preturile si credeti-ma ca nu sunt asa mana larga... In prezent am in casa trei produse, m-am gandit sa va spun cateva cuvinte despre ele, poate va ajuta in alegeri.



Primul este o apa de gura cu menta. Am sa va povestesc zilele acestea experienta mea cu tanti stomatoloaga, trebuie doar sa-mi fac curaj sa rememorez traumele suferite. Cert este ca de vreun an nu ma pot lipsi de apa de gura, face parte din rutina zilnica. Banuiesc ca toti ati incercat apele de gura din comert, cele din marcile cele mai raspandite. Sunt destul de scumpe, mie imi dau arsuri pe mucoasa bucala din cauza alcoolului si au un gust puternic, cam neplacut. Ei bine, la un moment dat o prietena m-a sfatuit sa inlocuiesc apa de gura cu tinctura de menta de la naturisti. Menta, prin mentolul continut, este recunoscuta pentru proprietatile sale antiseptice si antibacteriene, ca sa nu mai zic de parfumul placut, racoritor. Apa de gura Alverde cu ulei de menta am descoperit-o intamplator, uitandu-ma dupa ceva la oferta. Mi-a sarit in ochi pretul mic la o sticla mare, de 450 ml! Contine extract de musetel si galbenele si este recomandata si copiilor de +6 ani care stiu sa foloseasca acest produs. Are fluorid de 250 ppm si nu contine alcool. Produsul este o incantare, nu am mai renuntat la el, gustul de menta este nemaipomenit, se vede ca este natural, parca ai mesteca frunzele plantei.

Al doilea produs este un balsam de par cu aloe si hibiscus la sticla de 200 ml. Regenereaza si hidrateaza, catifeleaza, este pentru par uscat. Atentie! Intinde parul, asadar eu il recomand celor care au par drept, nu este deloc pentru cele care tin la bucle. Daca aveti scalpul gras, nu il dati sub nici o forma pana la radacina! Masati doar varfurile parului. Nu-l lasati sa actioneze mai mult de doua minute daca mai vreti volum la par. Are consistenta grea, mai degraba de masca. Nu are parfum, ci un miros crud, nu ma dau in vant dupa el, dar nici nu conteaza pentru mine. Este economicos deoarece este gros, puneti in palma fara sa exagerati, altfel incarcati parul si il clatiti greu.
Al treilea produs l-am achizitionat inainte de plecarea la mare si este un balsam de protectie solara pentru copii, cu SPF 30, la 150 ml. A costat 30 de lei dar protejeaza pielea delicata cu un filtru mineral natural. Are vitamina E, extract de floare de colt, glicerina, ulei de floarea soarelui si jojoba. Nu contine silicon, parabeni, uleiuri minerale.
 Cu acesta am avut o mica surpriza chiar pe plaja. In magazin nu mi-am dat seama de consistenta. Ei bine, nu l-as recomanda copiilor mai maricei care se zbenguie in nisip, dar este fantastic pentru adultii care au depasit faza de scociorat dupa scoici si stau linistiti pe cearceaf. Produsul este gros si....alb, ca o crema cu zinc. Il masezi pe piele si te albesti, masezi mai mult si vezi cum se mai duce culoarea. Are avantajul ca vezi pe unde nu te-ai dat, dar trebuie sa ai rabdare. E foarte lipicios, daca a zburat nisip peste tine, nu-l mai dezlipesti decat in apa. Vi se pare greu de folosit? Avantajul fantastic este ca asigura o protectie naturala formidabila. Eu m-am inrosit pe spate unde n-am ajuns sa ma dau bine, dar copilul meu n-a avut nici cea mai mica tenta rozalie. Ca urmare as zice ca merita sa-l incercati si il recomand celor care se duc cu copii micuti la mare.

3 comentarii:

  1. Recent s-a deschis si la noi un magazin Dm, n-am intrat niciodata, dar cu prima ocazie o sa incerc si eu produsele. Multumesc pentru sfaturi. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intra neaparat, au oferte foarte bune la multe alte produse.

      Ștergere
  2. Primul pe lista cand intru, data viitoare, in DM. Crema protectie solara bebelusi. Am avut Mustela si, nu a fost ok....

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.