Translate

vineri, 19 octombrie 2018

Cum a fost experienta mea de achizitionare a unei imprimante second hand?


Saptamana trecuta, am avut nevoie de o copie dupa buletin, dar si de cineva care sa ma ajute sa imi printez niste bilete de avion. Ca de obicei, a trebuit sa apelez la prieteni, iar totul a durat destul de mult pentru gusturile mele. Asa ca m-am decis sa imi cumpar o imprimanta, pentru a rezolva toate aceste probleme. Experienta a fost una destul de interesanta, asa ca m-am decis sa o impartasesc cu voi.

Pentru inceput, m-am gandit la ce imi trebuie un astfel de produs. Pe langa situatiile de mai sus, e bine sa stii ca oricand poti tipari ceva la tine acasa, chiar si un afis cu "Nu lasati usa deschisa!" pe care sa il lipesti pe scara blocului. Sau un referat pentru scoala ori o copie dupa diploma de licenta, pentru job. De asemenea, daca ai o fotografie in format fizic pe care vrei sa o impartasesti cu prietenii de pe retelele de socializare, o poti scana. Prin urmare, am stabilit ca am nevoie de o imprimanta multifunctionala, cu scanner si xerox.
A doua etapa a fost stabilirea bugetului. In cazul meu, acesta a fost de 600 de lei - nici prea mare, nici prea mic, in opinia mea. Totusi, cand m-am uitat la preturile imprimantelor noi, mi-am dat seama ca nu am nicio sansa sa gasesc ceva pe gustul meu, in limitele bugetului autoimpus. Asa ca am tastat "imprimante second hand" in Google, iar unul dintre primele rezultate a fost site-ul Interlink. Ce mi-a atras atentia la aceasta companie este faptul ca a fost infiintata in 1997, prin urmare are o experienta bogata in domeniu.

Trebuie sa recunosc ca la inceput am fost usor bulversata de oferta foarte bogata de imprimante second hand, numai de la firme cunoscute: Brother, Dell, HP, Lexmark sau Samsung. Insa am descoperit filtrele de pe pagina si mi-a fost usor sa vizualizez numai imprimantele multifunctionale, care ma interesau. M-am oprit asupra unei imprimante second hand Brother MFC 8520DN, care se incadra perfect in bugetul meu, avand un pret de 599 de Lei.

Nu ma prea pricep la specificatii, am verificat doar ca aceste imprimante second hand au scanner si copiator si, trebuie sa recunosc, m-a impresionat viteza mare de tiparire, de 36 de pagini pe minut. Mi-a atras atentia faptul ca toate recenziile sunt pozitive, iar cumparatorii au fost multumiti de performantele acestor imprimante second hand. Asa ca am plasat comanda.

Nu mica mi-a fost mirarea cand produsul a sosit la usa mea in 24 de ore si am fost placut surprinsa de faptul ca transportul a fost gratuit, iar eu am putut plati direct la livrare. Cand am deschis produsul, am observat ca aspectul acestei imprimante second hand este ca nou, fara vreun semn de uzura care sa arate ca aceasta este SH. Garantia standard care mi-a fost oferita este de 12 luni, insa trebuie sa stiti ca aceasta poate fi prelungita pana la 5 ani.

In concluzie, orice problema are o rezolvare, iar in acest caz rezolvarea a fost mult mai rapida si mai putin costisitoare decat ma asteptam. Chiar daca in Romania conceptul de "second hand" are o conotatie putin negativa, fiind mai degraba considerat sinonim cu "uzat" si "de slaba calitate", acest lucru este foarte departe de adevar. Important e sa stii de unde sa achizitionezi echipamentele IT SH si sa alegi un furnizor cu o experienta indelungata, asa cum am facut eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.