Translate

sâmbătă, 14 iunie 2014

Despre zane

Deoarece de luni sunt intr-un mic sejur la mare, probabil ca ma voi deconecta totalmente de blog, mail, facebook si restul netului. Va fi o experienta interesanta...Nu zic ca facebook-ul mi-ar lipsi cine stie ce, am invatat sa nu mai clicuiesc toate prostiile distribuite de altii dar, din cand in cand, mai apare si cate o chestie care merita impartasita. Ca acest site, http://www.amybrownart.com , al unei doamne ce confectioneaza figurine din rasina, un soi de statuete si decoratiuni de poveste. Zic de poveste deoarece pare sa fie atrasa de zane (fairies). Lumea lui TinkerBell imi este si mie extrem de simpatica, nu degeaba rade fiu-meu de mine ca nu am ratat nici un film din seria de desene animate. Nu mai departe de ieri am vazut "Regatul Secret", un film extraordinar de frumos animat, tot cu lumea magica a zanelor.
Artista Amy Brown merge numai pe "fantasy art" si trebuie sa spun ca imi plac grozav si statuetele, dar si semnele de carte, cartile de colorat, figurinele suspendate, magnetii, placutele de pus pe perete... O lume maaaareee, plina numai cu zane. Multi ar spune ca nu agreeaza astfel de dulcegarii prin casa. Mie mi se par reusite, pot fi ornamente pentru hol, bucatarie, camerele de fetite. In orice caz nu cad in capcana kitschului, asa cum se intampla cu multe decoratiuni intalnite prin magazinele noastre. Iata cateva mai jos!

 
Din seria zanelor de ceai si cafea...
Carte de colorat
Figurine de atarnat
Figurine de atarnat
Set de 4 felicitari
Pandantiv din argint
Cercei din argint
Placute pentru perete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.