Translate

marți, 2 septembrie 2014

Gone in...59sec

Cred ca stiti filmul "Gone in sixty seconds" cu Nicholas Cage in rolul unui hot cu un talent magistral, obligat sa fure 50 de super-masini intr-o singura noapte... Ei bine, atat numele filmului, cat si rapiditatea cu care opereaza eroul principal, m-au facut sa-l asociez cu numele unei...aplicatii! Va lamuresc imediat despre ce este vorba, nu inainte de a rememora o alta experienta de-a mea.
Acum doi ani, cand institutia in care lucrez s-a implicat in depunerea unui proiect pe fonduri europene, in faza scrierii cererii de finantare in care am fost implicata indeaproape, ni s-a solicitat sa avem la dosarul de finantare si un numar de oferte preluate de la operatori economici, astfel incat sa justificam sumele din buget. Va dau ca exemplu materialele promotionale si informative - sepci, tricouri, calendare, pixuri, brosuri etc. - pentru care trebuia sa gasim pe cineva care sa le macheteze, dar si sa le tipareasca.
Zis si facut, mi s-a parut relativ simplu sa caut pe net operatori in domeniu, sa iau date de contact, sa le trimit mailuri sau mesaje prin formularul de contact de pe site-ul firmei. Am trimis la vreo sase operatori, in ideea ca voi primi cele trei oferte minime de care aveam nevoie. Ai fi zis ca se va inghesui lumea cu ofertele. Mno, nu si la noi! Dupa trei zile nu primisem decat o oferta, iar eu incepusem sa disper, nu intelegeam de ce nu sunt oamenii interesati, ca doar le dadeam de lucru sau macar isi faceau cunoscute serviciile. M-am gandit ca nici macar nu-si verifica site-urile sa vada ca au mesaje. Ce sa va povestesc! Desi aveam un termen limita, am pierdut o groaza de timp contactand firmele ca sa obtin o simpla hartie.

 Avand experienta neplacuta si obositoare de mai sus, mi s-a parut extrem de utila si interesanta o aplicatie despre care am aflat zilele acestea. 59sec este numele ei si apartine unei agentii online, GM Kuantero. Ce face aceasta aplicatie? Face ce ar fi trebuit sa faca in cazul meu mesajele din formularele de contact: sa-i anunte pe operatori ca un potential client vrea ceva de la ei.
Pe scurt, lucrurile merg asa:

 -instalezi aplicatia pe site
-vine cererea clientului
-sunt notificati imediat toti agentii de vanzari pe telefon, mail, tableta, desktop
-timpul de preluare a cererii este masurat
-primul agent disponibil preia cererea si contorul de timp se opreste
-agentul contacteaza clientul, apoi mentioneaza statusul
-seful vede statisticile si are posibilitatea sa aprecieze eficienta angajatilor
Si gata! Gone in sixty...pardon, 59sec.
Mi se pare o aplicatie nemaipomenita pentru a imbunatati timpul de raspuns la cererile clientilor. Va dati seama ca, in cazul experientei mele, m-am sastisit de indiferenta operatorilor si i-am trecut pe lista mea neagra, nici ca-i voi mai contacta vreodata deoarece am ramas cu impresia ca sunt neseriosi.
Aplicatia 59sec are si alte caracteristici utile pentru gestionarea relatiei cu clientii, dar si o componenta amuzanta. Daca echipa nu e in stare sa preia un lead in x secunde, atunci seful primeste mail: “Vezi ca echipa ta nu a fost in stare sa preia leadul in 10 minute. E o problema. Pierzi bani si imagine.” Sau soneria de alerta de pe mobil este sunetul unei case de marcat. Sau daca faci o vanzare pe magazinul online iti piuie telefonul mobil. Si altele.
Sunt sigura ca aplicatia este mana cereasca pentru micii intreprinzatori si magazinele online. Este o diferenta uriasa intre a raspunde la o solicitare in 30 de minute, fata de 5 minute. Poti pierde clientul care va alerga in alta parte, unde i se raspunde mai prompt. Chiar si cateva minute pot marca o diferenta! Consecintele indolentei tale se pot reflecta pe termen lung printr-o eticheta nefavorabila aplicata de client si prin faptul ca un client nemultumit va impartasi experienta sa si altora.
Am sa inchei spunand ca, in aceste vremuri de criza, in care nu se gaseste o afacere buna pe toate drumurile, sa ai o aplicatie ca 59sec iti poate oferi un atuu serios fata de concurenta deoarece scade sansa ca un client satisfacut sa ceara oferte si altor competitori.
Poti testa produsul timp de 30 de zile gratuit si ai siguranta ca este unicul de acest fel de pe piata. Ai zero costuri de instalare, training si suport gratuit.



2 comentarii:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.