Translate

luni, 1 septembrie 2014

Incepe SuperBlogul!

Vaaai, cred ca sunt dependenta de competitiile de genul acesta! In ciuda faptului ca la fiecare editie am bombanit, am scapat si vorbe de duh, am facut miopie holbandu-ma la ore mici in discutiile de grup de pe fb, am asteptat cu nervi notele si apoi le-am jelit nemultumita, trebuie sa recunosc ca SuperBlogul pompeaza multa adrenalina in circuitele mele obosite. Adrenalina creeaza dependenta...
Asadar, desi sunt departe de a fi fresh, indraznesc sa ma inscriu a treia oara in competitie. Nu stiu cum voi face sa impac multiplele preocupari de peste zi cu inspiratia si vremea consumata pentru a scrie articolele din concurs. Poate voi participa doar la anumite etape, nu m-am hotarat inca. Dar stiu sigur ca imi var din nou capul in jug.
Daca sunteti curiosi sa gustati atmosfera SuperBlogului, va invit pe site sa va inscrieti. Intai cititi cu atentie regulamentul, are cateva chichite. Daca o faceti, sa nu ma boscoroditi apoi ca v-am indemnat!
Succes!

6 comentarii:

  1. Succes draga mea :) Mult mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am inscris si eu.Nu am citit cu atentie regulamentul, insa sper ca nu au aceeasi chestie ca si cei de la Orkestra cu vizitele pe site-urile sponsorilor. O zi buna si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes. mult succes! Eu nu m-am înscris niciodată, nu ştiu de ce îmi pare aşa de greu acest concurs. De fapt, nu prea sunt în general cu concursurile, dar acesta este şi cel mai greu, zic eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit in SuperBlog!
    Iti multumim pentru inscrierea in competitie si te anuntam ca miercuri, 1 octombrie, te asteptam cu prima proba. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.