Translate

joi, 5 februarie 2015

Cadouri iesite din minti. Cu imaginatie!

Cum poti sa-ti mai surprinzi partenerul atunci cand il cunosti din clasa I ? Il "citesti" atat de bine incat a-i face un cadou pare floare la ureche. Si uite asa tinzi sa nu mai acorzi mare importanta lucrului pe care il cumperi.
Dupa atatia si atatia ani in care te-ai straduit sa-i faci o surpriza placuta, sa-i arati ca (inca) iti pasa, te trezesti deodata ca te-ai blazat si renunti la a mai face vreun efort. Nu, nu vorbesc despre relatia propriu-zisa, vorbesc despre rutina, cea mai periculoasa schimbare ce poate afecta un cuplu. Odata ce ai intrat in rutina, faci achizitii mecanice. Vine Craciunul? Merge un pulover...Vine ziua lui? Un after-shave e perfect... Este aniversarea casatoriei? I-ar trebui o pijama... Nu, zau! Ai putea sa te intrebi daca el mai exista sau doar te-ai obisnuit sa cumperi pulovere, after-shave si pijamale.
Comoditatea poate fi o binecuvantare sau un dusman al sentimentelor voastre. In zona de confort pot exista cosmetice si imbracaminte, nu si in zona destinata pasiunii.

Am spus intotdeauna: cadourile pentru barbati iti pot da serioase batai de cap. Recunosc ca m-am folosit de nenumarate ori de faptul ca imi cunosc consortul de atata timp, din clasa I cum spuneam, si mi-am permis sa apelez la cadouri strict utile, fara sa ma mai intereseze alte aspecte romantice. Am gresit! La ultima pijama cumparata chiar l-am auzit mormaind: "INCA o pijama la colectie!", dar m-am facut ca ploua. Cred ca am fost cam egoista, prea obosita sa mai alerg.
Uitam intotdeauna ca un cadou trebuie sa declare ceva celui iubit. De obicei vrem sa alegem ceva scump, ceva de firma, ceva stralucitor. Ne uitam la preturi, in loc sa cautam semnificatii. Eu sunt o fire mai vesela, chiar si atunci cand ma ineaca romantismul tot tind sa vad latura glumeata a lucrurilor. Asa ca, iata cum imi imaginez un cadou cu mesaj, "servit" cu nonsalanta, in acest an, de Ziua Indragostitilor.

" Dragul meu, iata ceva care sa ne aminteasca in fiecare dimineata ca eu am intotdeauna dreptate!" 
"Dragul meu, mai tii minte casetofonul pe care l-am dus ultima data la reciclare fara sa te intreb? Imi pare rau, ti-am luat o mini boxa retro ca sa poti asculta muzica preferata si pe mobil..."


 "Dragul meu, stiu cat iti place ceaiul, iti daruiesc o maimutica care sa ti-l prepare in locul meu" 

Si tot asa...

Sa nu spuneti ca sunt putin sarcastica. Nu-l cunoasteti asa cum il cunosc eu. Parca vad reactia...
"Vaaaai, multumesc iubito! Este un cadou genial. (Pauza. Citeste pe cutie...) Cum? L-ai luat de pe mindblower.ro? Dar Space Rail-ul nu l-ai observat?!"
Ei, da! Uitasem ca barbatii sunt niste copii mai mari.



8 comentarii:

  1. Cand ne cumparam cadouri suntem impreuna si-i vad privirea indreptata spre ceva,asa ca nu mai stau pe ganduri,chiar daca in spatele meu mai aud mormaieli...:Chiar nu trebuia sa-l pui in cos!",iar el stie tot din priviri ce-mi trebuie.
    Asa e cand ne cunoastem prea bine...nu ne mai surprindem ,dar ne place sa avem lucruri dorite.
    Deja si baietii mei fac la fel.:)Cel mare cumpara cadoul numai daca Ei ii place.:)

    Sunt faine ideile de mai sus.Cred ca pentru a asculta muzica,nu ar refuza boxa.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, vad si eu ce-i place. De cele mai multe ori este tare modest si zice ca nu-i trebuie nimic.

      Ștergere
  2. Idei tare haioase pentru a-ti suprinde iubitul chiar si dupa ani de relatie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, mai cautam si chestii haioase nu numai utile si anoste.

      Ștergere
  3. Eu când văd chestii precum miniboxa aia retro sau acel astronaut USB (tot de pe mindblower) nu pot să mă abțin... și-mi fac singur cadou :)) Chiar și așa fără nicio ocazie. Cu greu mă abțin când găsesc câte un gadget așa mic și ieftin. Chiar dacă știu că nu o să-mi prea folosească :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si mie imi plac fleacurile astea, sunt decorative si amuzante.

      Ștergere
  4. http://viseazacatpotidemult.blogspot.de/2014/11/us.html

    ;)))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.