Translate

sâmbătă, 14 februarie 2015

De Sf.Valentin...dragostea nu are varsta, dar are limite

Ceva mai devreme m-am intors cu autobuzul din centru... V-am zis eu ca ar trebui sa circulati mai des cu transportul in comun. Habar n-aveti ce pierdeti!
Pe la jumatatea drumului aud sunand un telefon. De undeva din spatele meu raspunde o voce feminina de varsta a treia. Mor dupa astia care, in loc sa se scuze ca sunt in masina si nu pot sa vorbeasca, se intind fara nici o jena la palavre.
Persoana in cauza, si putin surda probabil, vorbea tare, sa nu care cumva sa ratam noi astialalti vreun amanunt din viata ei.
"Pai, ce sa fac scumpo! Am vorbit cu baiatul (!!!)... Eu m-am indragostit, dar el nu vrea, cica vrea de la 70 in sus, eu i-am spus ca am 69 (!!!)..."
Pauza. Eu sa lesin de uimire, femeia chiar a zis ca "s-a indragostit"...Noroc ca trece brusc spre alt subiect.
"Daaa, ma mai doare. Mai ales batatura aia mare dintre degete. De-abia merg..." Si urmeaza cateva amanunte anatomice si medicale despre bataturile cucoanei si suferinta pe care i-o provoaca.
La prima statie, cand a coborat persoana m-am holbat sa vad cum arata. O bunicuta de un metru jumate, adusa de spate si cu o palarioara tuflita pe frunte, cu ochelari. Mda, dragostea loveste la orice varsta. Exact ca si bataturile!

5 comentarii:

  1. Da, vad ca ii loveste pe mosi si babe Cupidonul.De aia ma ocoleste me mine de ani buni :))Foarte haiosa povestioara ta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si daca apare Cupidonul la 70, fix cand ai pierdut orice speranta? Doar nu o sa-i zici "pas", nu?

      Ștergere
  2. naaaa si tu, ce comparatie! daca loveste, mai conteaza cum ? :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma uimeste ca aceste persoane inca se gandesc la dragoste, poate sunt eu mai ciudata, dar pe la 70 chiar cred ca apar alte probleme.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu te rade ca loveste sa stii :)))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.