Translate

duminică, 11 octombrie 2015

Pregatiri de iarna pentru tenul cu probleme

Venirea sezonului rece nu este pentru mine nici o fericire din multe puncte de vedere. Nu numai ca EU nu suport frigul, dar nici partile mele componente (hi, hi) nu dau semne de acceptare a conditiilor vitrege de peste toamna/iarna. Si da, simptomele pe care le dezvolt chiar pot fi numite "colectia toamna/iarna". Tenul meu de exemplu, desi mixt, incepe sa se manifeste ca unul uscat, dar daca trec pe produse pentru ten uscat, o ia razna de tot si se ingrasa si mai tare. Nu mai stiu cum sa ies la capat.
Asadar, tare bine mi-a picat premiul castigat pe blogul Ioanei, sponsorizat de optimashop.ro, un set de dermatocosmetice compus dintr-o crema hidratanta si o BB cream din gama Hydraliane a firmei SVR. Sponsorul a fost extrem de dragut si a pus in colet si un gel de spalare, precum si mostre ale unor paste de dinti.
Firma SVR este "made in France" si produce dermatocosmetice, stiti voi, acele produse aflate la limita dintre cosmetice si tratamente, capabile sa rezolve probleme mai delicate ale pielii. Eu nu ajung intotdeauna sa folosesc astfel de produse, din comoditate sau din grija de a face economii. Ultima oara aveam vreo trei creme de fata obisnuite si nici una care sa faca prea mult bine tenului meu, asa ca ce economie am facut? Si aveam de gand sa-mi iau alta daca nu castigam premiul acesta.
Crema SVR Hydraliane Legere este intens hidratanta, destinata pielii normale/mixte si sensibile, este pe baza de apa fizio-adaptata 60%, cu continut mare de activi dermatologici, adica zaharuri care fixeaza apa in celule.
BB Crema Hydraliane are SPF 20 si este binecunoscuta crema hidratanta nuantatoare, adica acel produs dublu ce ingrijeste si uniformizeaza tenul in acelasi timp. Nuanta mea este Light si mi s-a potrivit perfect.


Produsele SVR folosesc apa din izvoarele termale Plateau de Langres din regiunea Cote d'Or, purificata prin filtre speciale. Rezultatul este ca toate produsele sunt hipoalergenice, non-comedogenice, cu textura fina, non-grasa.
Crema hidratanta este excelenta ca baza de machiaj, matifiaza, face tenul catifelat, efect care se mentine ore in sir. Senzatia de dupa aplicare este extrem de placuta. Surpriza cea mare a fost insa BB crema. Eu suport greu produsele de tip fond de ten, ma feresc de ele, dar de data aceasta am si uitat ca am ceva pe fata, atat de usoara este textura cremei. In plus, nuanta s-a adaptat perfect nuantei mele, le-am intrebat pe colege, la serviciu, daca se vede ca am ceva pe fata si m-au asigurat ca nu. Se observa si in fotografie cat de bine difuzeaza culoarea cremei pe piele. Aveam nevoie de asa ceva pentru ca petele pigmentare mi s-au accentuat pe pometi, iar corectorul meu nu facea fata singur. Crema nuantatoare se intinde usor, exact ca o crema obisnuita, eu am dat-o si in jurul ochilor pentru a masca cearcanele, iar efectul de iluminare schimba vizibil aspectul fetei. Sunt sigura ca in zilele cu ger, va functiona si ca un bun protector pentru ten.
Gelul de spalat fata asigura o spalare cu adevarat blanda, nu cred ca am mai simtit de mult o senzatie de piele care sa fie curatata fara a fi si uscata. Aproape ca nu simteam nevoia sa mai aplic si crema de fata.
Pentru cei care aveti copii, va semnalez ca pe site exista si produse speciale pentru acestia, inclusiv cele pentru dermatita, v-am mai povestit eu ce importante sunt cremele potrivite pentru ingrijirea pielii cu probleme. Eu am primit o mostra de pasta de dinti pentru copii, BioRepair, cu particule cu o compozitie asemanatoare smaltului dentar. Este o pasta care poate fi folosita de la cele mai mici varste, nu contine fluor, siliciu abraziv, dioxid de titan, parabeni sau SLS. Ca urmare, nu e necesara supravegherea unui adult in timpul spalarii deoarece nu este nociva la inghitire.
In concluzie, cred ca trio-ul de la SVR este potrivit tenului meu mixt si sensibil pentru a-l ajuta sa traverseze aceasta perioada. Eu sunt o fire sceptica si ma entuziasmez destul de greu, dar pana acum m-am impacat foarte bine cu aceste produse, au dat exact rezultatele pe care le promit.

3 comentarii:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.