Translate

miercuri, 22 aprilie 2015

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Copiilor le plac desenele pe fata...Mie nu pentru ca sunt greu de sters de pe fata! Uite, asa s-a dus lotiunea mea de la Yves Rocher.

Si o poza mai veche de-a pustiului in costum de "scotian"... in costum autentic, adica adus din Scotia, inclusiv fluierul, mai putin basca si sosetele care sunt din dotarea proprie.



6 comentarii:

  1. Un AMORas de copil... indiferent ca ti-a folosit Yves Rocher.ul :))
    happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici mie nu-mi plac desenele pe fata tot din motivul ca se sterg greu insa imi place enorm ca lor le plac, distractia e tot ce conteaza! :-)
    Scotianul e dulce foc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bucuria lor, chinul mamelor... dar zambetele lor sunt mai importante intotdeauna :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu stiu ca se sterg acele vopsele cu servelele umede repede si bine.Ai incercat? E o mare pasiune a copiilor azi. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie-mi place sa-i pictez pe copii pe fata,chiar daca mamicilor nu la place.:))
    Hi!HI!
    Faine de tot!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.