Translate

vineri, 26 februarie 2016

ELLE de martisor

M-am tot uitat dupa o revista cu sclipici care sa aiba cadouri mai bogate, asa ca pentru 1-8 Martie. Am gasit-o pe ELLE.
ELLE din prima luna a primaverii este chiar o editie proaspata, in ton cu anotimpul ce sta sa inceapa. Ceea ce m-a atras a fost cutiuta de la Clarins Paris, cu o crema Multi-Active Jour pentru toate tipurile de ten, destinata corectarii primelor riduri fine.
In interiorul revistei am descoperit doua mostre de parfum, Iris Gourmand de la Lancome, si Alien de Thierry Mugler, amandoua mai grele, mai potrivite sezonului rece zic eu. Nu va ganditi ca mostrele au fost clasicele flaconase de sticla, nop. Au fost doar cu aer parfumat cum s-ar zice. Am gasit si mostra de sampon Nivea si o crema Vichy Liftactiv Supreme, dar si un voucher cadou pentru o sedinta de Pilates la Reformer, in Bucuresti. Am fasait aerul din cartoane, acum miros a bombonele, m-am uitat la voucher ca n-am cum sa-l folosesc si de-abia astept sa incerc crema Clarins. Am rasfoit si revista, este teribil de glamouroasa, mi-au placut toate recomandarile, haine si bijuterii sau cosmetice, chiar daca sunt in afara razei de actiune a buzunarului meu. Dar pozele sunt dragute!

7 comentarii:

  1. Alien e demential! :) l-am folosit primavara si vara trecuta,notele parfumate se schimba frumos in timp,nu sunt "greoaie" tot timpul.
    Astept si eu martie sa vad ce gasesc in reviste :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pfui, nu stiu ce au bagat astia in mostre ca doar am amusinat aerul cum spuneam, daca aveam macar un ml de parfum sa-l dau pe mine vedeam mai bine cum este...Trebuie sa-l gasesc prin magazin sa-l miros ca lumea.

      Ștergere
  2. E mai bine sa il testezi pe piele, ca sa vezi exact cum te impaci cu el

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate astea intr-o singura revista?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca stai sa te gandesti sunt fleacuri, iar revista costa 13 lei totusi. De obicei numai la ocazii din acestea speciale gasesti mai multe mostre. M-as fi asteptat ca Avantaje sa aiba ceva mai substantial, mai degraba decat ELLE.

      Ștergere
  4. Eu as fi cumparat-o numai daca mostra de la Clairins ar fi avut macar 15 ml asa doar 5
    Revista chiar si cu mostrele astea nu merita 13 lei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, e scumpa, dar numai Femeia reuseste sa ramana mai ieftina chiar si cu cadourile. Nu sunt prea atragatoare cadourile din luna asta, ma asteptam la ceva mai consistent, mi se pare ca Unica are ceva farduri dar nu ma dau, asa ca am preferat Clarins-ul.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.