Translate

vineri, 19 aprilie 2019

Bijuterii contemporane - pandantive pictate

Am ajuns la imaginile de pe Pinterest din intamplare si nu m-am mai putut dezlipi de ecranul calculatorului. Ca de obicei cand gasesc un obiect handmade foarte frumos, in clipa urmatoare simt o dorinta arzatoare sa fac si eu asa ceva. Noroc ca imi dau seama care imi sunt limitele, plus ca deja am incercat destul de multe tehnici si nu e cazul sa ma mai avant in altele, mai ales ca nu traiesc din asta, este doar un hobby. Dar bijuteriile reusite imi dau o stare de satisfactie deosebita si ii admir sincer pe cei care produc asemenea obiecte de arta.

Din nefericire, cele mai reusite pandantive pictate, deoarece despre astfel de piese este vorba, sunt creatii ale rusoaicelor. Nimic anormal pana aici, numai ca toate informatiile si explicatiile despre modul de manufacturare sunt in ruseste. Fetele astea n-ar scrie ceva in engleza, ferite-ar sfantu'! Dar tot m-a dus capul sa copiez textul in ruseste si sa-l traduc prin intermediul dictionarului pus la dispozitie de Google. Asa am avut surpriza sa constat ca pandantivul de mai jos, pe care eu il credeam turnat in rasina, este de fapt o reusita pictura in ulei pe piatra!
Autorul? Eh, daca e sa ma iau dupa traducerea dlui.Goagal, ar fi Volnuhina. Doamna poate fi gasita pe livemaster.ru si iata ce minunatii ii mai ies din mana! Dupa cum vedeti, pandantivele sunt decupate, urmeaza linia desenului, care pare cumva iesit in relief.
 
 
 
 
 Pe Mabara o gasiti in magazinul Fair Masters (asa zice traducerea).  Tot pictura, de data asta incadrata de alama.

Pictura si la Elena, de fapt toate sunt picturi, adevarate miniaturi artistice!

Svetlasha are un stil mai aparte, interesanta alegerea melcului ca subiect, iar culorile sunt de vis. Daca va uitati bine pe poze, vedeti acolo linkurile de pe livemaster.ru.
 
Dorianna este mai...transcedentala, desenele ei vin de pe alt taram, unul fantasy.
 
Anna Taleeva (sper ca am descifrat bine) are un stil diafan de-a dreptul.
Soloninkina Elena abordeaza si un stil mai rustic, cu flori de camp.
 
 Akuma pare sa iubeasca lumea Orientului, cu legendele sale.
 
 
Si as putea continua la nesfarsit, pozele de pe Pinterest sunt nenumarate! Si oriunde dai un click, gasesti un obiect superb. Pur si simplu nu ai ce alege, toate sunt foarte frumoase. Singura mea dezamagire este ca doamnele sunt tare departe si nu prea cred ca vand prin tari straine. De fapt, cam in toate zonele handmade rusoaicele au un gust desavarsit. E de inteles, avem de-a face cu o piata imensa, in care functioneaza un mecanism riguros de selectie: daca nu vii cu  ceva deosebit, nu razbesti! Sper sa ajungem si noi pe-acolo, candva...

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.