Translate

joi, 25 iulie 2019

Mobilier si decoratiuni pentru casa pe o singura platforma online

Ultima oara am avut nevoie de un covor pentru unul dintre dormitoare.
Cand am nevoie de ceva pentru casa, toata cautarea se transforma intr-un cosmar. Ma aburc in autobuz si incep sa bantui magazinele de profil. In orasul meu nici macar nu prea am de unde alege si cum eu ma hotarasc foarte greu ce imi place, se presupune ca fac mai multe drumuri. Uneori, la capatul unei saptamani epuizante constat ca n-am rezolvat nimic, iar frustrarea este foarte mare. Sau ajung sa cumpar ceva aiurea numai ca sa-mi potolesc nervii. Pana la urma am cumparat covorul, dar de pe internet. N-am avut surprize, a fost exact ca in poze si stiam ca asa va fi deoarece site-ul este serios.

Dar daca magazinele fizice nu ofera multe prea multe solutii, in schimb internetul este plin cu de toate. Adica dai dintr-o extrema intr-alta. Intri pe tot felul de magazine online si incepi sa fii coplesit de puzderia de oferte de tot soiul. Bineinteles ca, existand atatea tentatii, stai cu orele in fata calculatorului si vrei sa vezi totul. Te si ia cu ameteli cautand ceea ce iti doresti. Iata de ce am o recomandare pentru voi, tocmai pentru a reduce substantial timpul alocat shoppingului: folositi-va de platformele online care aduna mai multe magazine la un loc. Astfel de platforme functioneaza ca un mall online, vizualizezi produsele, iar cand dai click pe unul, ajungi in magazinul online unde este listat. Avantajul acestor platforme este faptul ca pun la dispozitie mai multe filtre care te ajuta sa gasesti ceea ce vrei.

O platforma de succes pentru producatori si cumparatori

Cred ca ati vizitat mai ales platforme pentru imbracaminte, dar ce-ati zice de una care sa agrege magazine de mobilier, decoratiuni si accesorii pentru casa? Ei, bine, de curand s-a deschis si la noi Biano.ro, recomandata ca fiind cea mai mare platforma de acest gen din Romania. Biano detine astfel de platforme in mai multe tari (Cehia, Slovacia, Olanda, Brazilia) si continua sa deschida altele si altele, fiind o afacere de succes in mediul online. Ceea ce aduce nou fata de alte platforme este faptul ca ofera posibilitatea designerilor sa se inscrie si sa-si prezinte creatiile, putand astfel sa-si gaseasca noi clienti. De asemenea, pentru detinatorii de magazine de mobila si decoratiuni, Biano este deschisa in permanenta noilor colaborari, deoarece interesul este chiar largirea permanenta a gamei de produse listate, ceea ce conduce implicit la atragerea mai multor utilizatori.

Cum mi-am gasit patul ideal

Dar sa revenim la modul cum functioneaza platforma. Chiar pe prima pagina ai posibilitatea sa selectezi categoria de produse care te intereseaza sau tipul camerei pentru care vrei ceva anume.
Si mi-am adus aminte ca mi-ar trebui un pat in dormitorul lui fiu-meu. Da, e greu cu platformele astea, iti aduci aminte de tot ce iti lipseste sau ar trebui inlocuit prin casa, iti deschid un apetit pentru cumparaturi ceva de speriat! Asa ca, doar ca sa vad cum functioneaza motorul de cautare (sanchi!) am dat click pe dormitor. Si mi-a aparut un intreg univers...
Si ma pune necuratu' sa dau click pe categoria "paturi"...si mi se deschid 18 pagini de paturi! Ma lasi!
Noroc ca in partea stanga a ecranului se insira filtrele pe care le poti aplica pentru a restrange cautarea: pret, culoare, tip, dimensiune, model, set (cu sau fara saltea), spatiu depozitare, picioare, tablie...si altele. Pe masura ce aplici filtrele vezi cum se restrange lista de produse, eu am ajuns la acest pat din magazinul Vidaxl. Care sa spun drept imi face teribil cu ochiul, este exact ceea ce caut pentru pustiul meu: cu design simplu, usor de mutat, din lemn de pin.
Mobilierul ca mobilierul, dar platforma listeaza si o gama foarte larga de alte produse cum sunt accesoriile pentru casa, adica acele obiecte care te ajuta sa iti organizezi spatiul si sa gasesti modalitati optime de depozitare pentru toate fleacurile pe care le strangi in cursul vietii. Exista sectiuni dedicate camerei copiilor, gradinii, actiunii de renovare sau numai produselor textile, daca te pasioneaza acestea.

Avantajele folosirii agregatorului de magazine

Nu va spun cate magazine online si cate branduri am descoperit datorita acestei platforme! Daca as fi dat o simpla cautare pe Google nu as fi ajuns sa cunosc atatea. Nici nu-mi imaginam cate lucruri deosebite sunt vandute in acest fel. Usurinta in navigare iti economiseste o gramada de timp.

Este foarte important sa intelegeti ca achizitionarea nu se face de pe platforma, ci din magazinul unde este listat produsul. Pe platforma, sub fiecare poza exista butonul "catre magazin" care te conduce in locul de unde poti cumpara. Platforma doar intermediaza si usureaza cautarea, functioneaza ca un motor de cautare. Bineinteles ca, achizitia nefacandu-se de pe platforma, tu nu esti taxat cu nimic pentru acest serviciu, ci ai numai de castigat!

In concluzie, daca sunteti fani shopping online, tocmai ati gasit un coltisor din raiul cumparaturilor. Daca nu sunteti, e cazul sa va revizuiti optiunile, veti vedea ca bogatia de oferte din mediul virtual bate de departe ceea ce vedeti prin magazinele fizice.
Va recomand platforma Biano tocmai pentru a avea o experienta completa si satisfacatoare atunci cand va doriti cu ardoare un anumit tip de produs. Este imposibil sa nu gasiti aici ceea ce cautati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.