Translate

duminică, 22 mai 2016

Astor Perfect Stay Fabulous

Mi-aduc aminte ca intr-un timp foloseam cosmeticele Astor, mai ales rujurile, destul de intens. Asta se intampla dupa revolutie, atunci cand marca a patruns si la noi pe piata.
Produsele Astor sunt de o calitate foarte buna si se gasesc la preturi accesibile, asa ca si in prezent sunt extrem de populare.
Ca urmare m-am bucurat sa intru in posesia unui ruj din gama Perfect Stay Fabulous All-in-One si a unui contur de buze Perfect Stay din magazinul 1001cosmetice.ro care comercializeaza aceasta marca .
Si iata-ma prostindu-ma in fata oglinzii, inarmata cu cele doua ustensile de magie cosmetica, in nuantele 604 Fruity la ruj si 001 Silky Rose la lip liner, cu fiu-meu privindu-ma cu oaresce indoiala in ochi. Indoiala ca maica-sa este in deplinatatea facultatilor mintale, de vreme ce la varsta asta isi mai poate tuguia buzele  a admiratie. M-am facut ca nu-l vad, el cu jucariile lui, eu cu rujul meu...


Rujurile Astor Perfect Stay au marea calitate de a sta pe buze fara sa le usuce dupa cateva ore. Mie imi plac rujurile rezistente, dar greu nimeresc unul care sa nu-mi jupoaie pielea pana la sfarsitul zilei. Cele din gama Fabulous All-in-One au un luciu usor si sunt foarte cremoase, nu acopera perfect din prima trecere. 604 Fruity este discret daca il aplici o singura data, are ceva din aspectul luciului de buze, trebuie sa insisti ca sa obtii o culoare mai intensa. Are un etui finut, mai subtirel, usor de manuit si elegant.
In schimb, conturul de buze este extrem de util si rezistent. A ramas ferm pe buze cat am stat la serviciu, chiar si dupa ce am baut cafeaua, ceaiul, apa, sucul si am mancat cele trei mese regulamentare. Probabil va intrebati cand mai lucrez. Ei, uite ca se mai intampla. L-am folosit si ca sa estompez o culoare mai inchisa a unui alt ruj pe care il am. Ca orice contur de calitate si-a facut treaba cum trebuie si nu a lasat rujul sa se imprastie dincolo de linia trasata.
Cele doua nuante sunt foarte potrivite pentru machiajul de zi, pentru persoanele care prefera un look mai apropiat de cel natural, neostentativ. Sunt categoric potrivite pentru vara ce va sa vina, pentru vacantele cu mult soare.
Puteti vedea de asemenea pe 1001cosmetice.ro si un alt contur de buze care mie imi place foarte mult, este vorba despre Revlon Colorstay creion de buze ultrarezistent, eu cred ca daca ai un contur de calitate, atunci tot machiajul buzelor va sta bine intreaga zi, fara probleme, asa ca nu neglijati alegerea acestui tip de produs.
Va invit in magazinul online pentru a descoperi si alte oferte la produse de calitate foarte buna.

2 comentarii:

  1. chiar o culore potrivita pentru zi cu zi si iti vine bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am gasit inca rujul perfect, asa ca lip gloss all the way! Dar m-ai facut curioasa cu asta! :)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.