Translate

vineri, 13 mai 2016

Jucarii moi dupa idei noi

Incepand cu anul 2003 IKEA a ajutat 12 milioane de copii saraci din toata lumea sa aiba mai multe sanse la un viitor ceva mai bun. Campania Soft Toys for Education a fost una dintre cele derulate de aceasta firma, in scopuri umanitare, pe parcursul ultimilor 12 ani.
Anul trecut, in cadrul acestei campanii a avut loc o competitie de desene, a doua editie de fapt, in care copiii au fost invitati sa-si imagineze in linii si culori personajele preferate. Dupa desenele lor IKEA a realizat o colectie de jucarii. Juriul a avut de furca deoarece au fost inscrise 52000 de creatii, fiind alesi in cele din urma 10 castigatori cu varste intre 4 si 9 ani.

Bodil Fritjofsson, doamna care se ocupa de departamentul de produse pentru copii in cadrul IKEA, spune ca unele dintre desene sunt adevarate opere de arta. Am avut si noi un mic artist printre castigatori, Albert, de 7 ani, care este autorul liliacului de mai jos. Un dolar sau un euro din pretul fiecarei jucarii vandute va fi donat catre UNICEF si Save the Children.



3 comentarii:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.