Translate

vineri, 27 mai 2016

Steampunk-Retro-Alice si Mary Poppins

Am scris nu cu mult timp in urma despre ceasurile si ochelarii din lemn, in acest articol. Articolul a placut unui juriu dintr-o competitie, asa ca iata-ma mandra posesoare a unei perechi de ochelari de soare de la Plantwear, din seria Retro, cu rama mahogany si lentile brown, exact cum mi-am exprimat dorinta.


Sa spun drept, ambalajul a fost de asemenea o surpriza, cutiuta-suport din lemn perfect finisat mi-a cazut cu tronc imediat, ca orice blank din acest material, asa ca, in curand, cred ca o veti vedea decorata.
De ochelari m-am indragostit din momentul in care i-am scos din pasla de protectie, o punguta dichisita care se inchide cu arici. Am intuit ca rama este foarte usoara, dar nu m-am asteptat sa fie chiar atat de usoara. Sta pe nas ca un fulg! Poate va intrebati, asa cum am facut-o si eu, cum de se potrivesc ochelarii pe latimea fetei mele, de vreme ce pe site se poate comanda o singura dimensiune. Ei, bine, n-am mai vazut astfel de sistem pana acum, dar balamalele ramelor sunt pe...arc, permit marirea distantei intre brate, asa ca rama s-a potrivit la fix si pe capatana mai mica a lui fiu-meu, si pe a mea, dar si pe fata sotului meu, desi avem conformatii diferite ale capului.

De ce am ales o rama Retro? Pai, mor dupa stilul Steampunk, iar rotunjimea lentilelor m-a dus direct cu gandul la acest stil din alte epoci. Si totusi rama este versatila, fiind unisex. Culoarea am vrut sa se potriveasca parului meu, dar pe site gasiti de la lemn foarte deschis pana la cel negru.
Dar sa revenim la Steampunk si la cat de spectaculoase pot fi vestmintele potrivite. Ochelarii mei s-ar potrivi la fix cu ghetele Alice in Wonderland si Once upon a time de la pendragonshoes.com, un mix magic, absolut delicios, de materiale si culori. Daca sunt de basm, atunci si super-dadaca Mary Poppins ar putea zbura incaltata astfel. Nu de alta, dar ar trebui sa zboare ca sa-si ia ghetutele tocmai din Australia unde sunt manufacturate cu multa dragoste.



3 comentarii:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.