In editia din acest an, site-ul sus pomenit explica ce criterii a luat in consideratie fata de anii trecuti si faptul ca Instagramul si Facebook-ul au capatat o pondere importanta in dezvoltarea unor simple bloguri incepute mai degraba ca bloguri de lifestyle decat de fashion neaparat. Numarul de followers de pe retelele de socializare sau de pe Youtube a contat la fel de mult ca traficul de pe blog. Au fost acordate puncte bloggerilor care au colaborat cu diverse branduri, cu cat mai celebre cu atat mai bine.
Dupa ce s-au facut toate "calculelele", iata topul, nu va dau toate numele, fac doar cateva comentarii:
Pe locul intai cu coronita a iesit (din nou!) Chiara Ferragni, detinatoarea blogului The Blonde Salad, o domnita italianca de 28 de ani, aclimatizata in Los Angeles. Chiara are 5,6 milioane (!!!) de urmaritori pe Instagram, 1,2 milioane pe Fb, si-a creat o colectie de pantofi pe care au preluat-o 300 de retaileri din toata lumea, deschide anul acesta un magazin in Milano, este ambasador pentru Pantene. si apare pe coperti de reviste glossy, dupa cum vedeti mai jos. Maiculita, fatuca asta este o adevarata industrie!
Locul 2 este la fel de important ca locul 1 pentru ca il poate detrona oricand pe castigator. Este Aimee Song cu blogul Song of Style.
Aimee are 29 de ani, coreeanca la origine, si vietuieste tot in Los Angeles, se pare ca orasul da bloggeri de succes, ceea ce este de inteles pentru domeniul fashion. Este de meserie designer de interior, are 3,4 milioane de followers pe Instagram, activeaza mult si pe Pinterest sau Youtube. Detine o linie de bijuterii.
Locul 3 revine unei fatuce de numai 22 de ani, Kristina Bazan cu blogul Kayture, un fotomodel elvetian. Este ambasador pentru L'Oreal Paris si are 2 milioane de subscribers pe FB, 2,3 milioane pe Instagram. Colaboreaza cu Balmain, Dior si Valentino.
Daca ma intrebati pe mine, eu am dat subscribe fetei de pe locul 4, Wendy Nguyen cu blogul Wendy's LookBook pentru simplul motiv ca imi plac outfiturile ei, sunt mai elegante, mai apropiate de gustul meu, mai putin dizarmonice decat la celelalte fashioniste.
Da, am zis "dizarmonice". Oricat as fi eu din alte vremuri, sa arunci pe tine tzoale de diverse culori si modele, uneori fara nici o legatura intre ele, nu inseamna moda, inseamna doar ca ai gusturi ciudate.
Iata exemple "negative" la fruntase, dupa parerea mea, ca dupa a altora sunt super tari!
Chiara Ferragni |
Aimee Song |
As remarca faptul ca asiaticii au o prezenta destul de accentuata, exista si un baiat pe locul 12, am numarat 7 din 20 de locuri in clasament. Desi bloggerii asiatici au resedinta in USA in special, ma gandesc ca sunt preferati de branduri deoarece ei reprezinta un segment de populatie covarsitor, fiind cititi si la mama lor, adica in tarile de origine. Pana la urma este o socoteala comerciala.
Dar oamenii isi fac treaba cum trebuie si multi dintre ei se bazeaza pe veniturile obtinute din blogging.
Mi-ai starnit curiozitatea referitor la bloggerii de fashion din strainatate
RăspundețiȘtergereEu ma cam feresc de blogurile mult prea comerciale, sunt multe altele ....mai cu suflet facute :)
RăspundețiȘtergereEu o urmaream pe Chiara inainte sa ajunga atat de celebra, acum nu mai sunt la fel de interesata, intr-adevar atunci cand blogurile devin prea comerciale pe mine nu ma mai atrag.
RăspundețiȘtergere