N-am banuit ca exista o legatura intre cele doua pana nu mi-am vazut cadoul de 8 Martie, adica trei ciocolate Milka (ai mei au considerat ca este o cantitate suficienta pentru mine!), o felicitare "artistica" realizata de fiu-meu, cu contributia poliglota a doamnei de franceza si o mica surpriza, o pereche de cercei cu cristale Swarovski. Cerceii fiind mov si avand un certificat minuscul de garantie in cutiuta, mi-am dat seama ca e treaba serioasa.
Dar sa incep cu felicitarea...Traducerea (adica transcrierea scrisului lui fiu-meu care este foarte zgarcit cu literele, mai zgarcit decat un doctor cu mazgalirea retetelor sale, motiv pentru care il voi da direct la facultatea de medicina) ar suna cam asa:
" Mami,
8 Martie fericit cu bucurii, multe cadouri si evident sticle!
Te IUBESC nespus de oameni sau vazut de ALIENI sau PREDATORI!
Esti frumoasa ca un inger
Si la minte ca un fulger!
Frumoasa poezie nu?
La multi ani de
8 Martie fara certuri."
Acum, ce sa zic, exista cateva chichite in mesajul asta, incepand cu sticlele (goale si bune de decorat, evident), trecand prin Alieni si Predatori (o veche obsesie de familie), ocolind complimentele (fiu-meu este un lingusitor cand vrea), strecurand o lauda de sine (care dovedeste ce copil modest cresc) si terminand cu certurile (adica niste discutii in contradictoriu pe tema invataturii din ultima vreme). Dar atmosfera generala se vede in "Je t'aime pour toujours" si asta spune tot.
Stati linistiti, ciocolatele le-am devorat deja pe jumatate, cu contributia remarcabila a pustiului meu care a zis sa m-ajute ca sa nu mi se faca rau, in ciuda faptului ca l-am asigurat de cateva ori ca nu mi se face, sunt rezistenta.
Ce n-am putut sa scot de la cei doi barbati din familie a fost cum au intrat in posesia cerceilor care sunt un premiu din campania Milka,- "Spune-i altfel ca e speciala", numai ca nu stiu din care campanie ca in cea de acum premiile nu sunt in bijuterii. Dar logo-ul campaniei este imprimat pe laterala cutiutei. Ma rog...
Cercelusii cu surub au o culoare fermecatoare si sunt produsi de firma Brosch&Co Marketing sub marca Atelierul Crystal-Fashion, cu licenta Swarovski.
In interiorul cutiutei foarte chic se gaseste si certificatul de garantie cu o serie de instructiuni despre modul cum pot fi pastrate si protejate bijuteriile cu cristale.
In concluzie, familia mea chiar stie ca la mine dragostea trece prin stomac, cu o scurta escala prin gramada de bijuterii. Exact! De la o anumita varsta, tinzi sa dai mai multa atentie lucrurilor materiale care iti satisfac simturile. E bun si spiritul, dar cu o sanatoasa moderatiune.
Ce frumos!
RăspundețiȘtergere