Translate

duminică, 18 august 2019

Topul celor mai importante produse de papetarie de care ai nevoie intr-un birou


Te intrebi cum iti poti organiza mai usor spatiul de lucru la birou, documentele importante sau diversele obiecte pe care nu le folosesti frecvent? Raspunsul este simplu: cu ajutorul produselor de papetarie pentru organizare si arhivare. Produsele de papetarie definesc calitatea oricarei activitati de birou. Mai mult decat atat, ele sunt esentiale pentru desfasurarea cu succes a acesteia. Indiferent ca ne referim la produse din hartie, cum ar fi plicurile sau la hartia in sine, precum hartia A4 pentru copiator sau in formate mari, produsele de papetarie joaca un rol extrem de important in cadrul unei afaceri. 

In acest articol vei gasi cateva sfaturi care te vor ajuta sa nu faci risipa de bani si consumabile, astfel incat sa te organizezi practic si eficient:

  1. Foloseste bibliorafturi pentru a-ti organiza documentele
Un biblioraft este o mapa cu copertile din carton, prevazuta cu inele sau cleme pentru a indosaria mai multe coli sau dosare. Aceste produse de papetarie te ajuta sa te organizezi si sa arhivezi documente importante. Evita sa ai un birou dezordonat care mai mult te impiedica sa fii productiv. De asemenea, cu totii avem tendinta de a indoi hartii atunci cand nu gasim un anumit document. Intr-un singur biblioraft intra intre 400-500 de documente, asadar gandeste-te cat spatiu economisesti daca iti organizezi documentele cu ajutorul acestuia. In plus, toate hartiile indosariate vor ramane intacte. Cu cat un biblioraft are mai multe inele, cu atat documentele sunt mai stabile si nu se vor misca sus-jos cand sunt rasfoite. 

  1. Dosare si mape din carton pentru arhivare sau expediere documente
In cazul in care ai documente nu doar de arhivat, ci si de expediat, dosarele si mapele din carton sunt esentiale. In functie de tipul informatiei si de destinatia documentelor, dosarele de carton vin in diverse modele cu functii diferite: dosare cu sina, dosare plic sau simple si dosare incopciate. Dosarele din carton vin in format A4 pentru a pastra standardul print-urilor disponibile in mai multe culori.

  1. Nu folosi notite autoadezive sau cuburile de hartie pe post de carti de vizita
Notitele autoadezive se numara printre cele mai simpatice produse de papetarie care nu ar trebui sa lipseasca din biroul tau. Le poti folosi pentru memo-uri practice si eficiente cand vrei sa transmiti un mesaj sau pentru to-do-list. In niciun caz nu le poti inlocui cu cartile de vizita, altfel risti sa nu prezinti incredere si sa ai de pierdut pe plan profesional. De aceea, pentru o imagine profesionala buna, ai nevoie de carti de vizita dintr-un carton special pe care sa printezi datele tale de contact, intr-o forma cat mai atractiva si la calitate maxima. 

  1. Foloseste doar caiete office pentru notite
Ca sa nu risipesti hartia destinata pentru imprimanta, foloseste caiete office. Acestea sunt mult mai practice si mai eficiente. La Veloteca exista numeroase caiete pentru birou, prevazute inclusiv cu microperforatii de desprindere a filelor si separatoare color pentru organizarea insemnarilor importante.
Pe site-ul Viamond gasesti o gama diversificata de produse de papetarie, la cel mai bun raport calitate-pret de pe piata, pe care le poti comanda online chiar acum!


Un comentariu:

  1. Am doar caietul de schite pe birou si laptopul, colegii mei doar laptop,nu folosim hartii sau imprimanta decat daca e strict necesar. In institutii publice totul e scanat si arhivat pe calculator, nu vezi pe nimeni cu dosare in mana. Poate catre asta ar tb sa se indrepte lumea..

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.