Translate

marți, 22 septembrie 2015

Decoreaza-ti casa cu veselie!

In spaniola, fericire se traduce prin "alegria", un cuvant care are multa muzicalitate, chiar poezie, nostalgie, inspira un sentiment mai degraba sagalnic. Daca ai gasi un loc virtual care sa se numeasca Alegria Online probabil ca nu ti-ai putea retine curiozitatea si ai verifica care este motivatia existentei unui asemenea magazin, cu un asemenea nume elocvent. Chestie pe care am facut-o si eu si am si inteles despre ce este vorba.
Alegerea obiectelor, textilelor, accesoriilor, mobilei care sa iti populeze caminul ar trebui sa fie un proces relaxant, vesel, care sa iti aduca satisfactia unui decor potrivit cu firea ta si, in cele din urma, chiar fericire. O casa poate fi extraordinar accesorizata si totusi sa nu iti reprezinte personalitatea si aspiratiile, sa nu iti ofere acel imbold de a spune "ma intorc acasa". Stiti la ce ma refer. Cu totii am fost in vacante, am stat in hoteluri, in camere decorate cu mult gust uneori si totusi nu ne-am simtit acasa si de-abia am asteptat sa revenim in acel loc special din sufletul nostru.

Satisfactia de a-ti aranja cuibul este una dintre placerile cele mai mari ale vietii de zi cu zi, poate mai intensa pentru femei atunci cand vine vorba de o locuinta familiala. Bineinteles ca ideal ar fi sa ai o viziune generala asupra noului camin si sa il poti decora din prima intr-o anumita paleta de culori, texturi si modele. Dar, stiti cum este la noi! Avem atatea lucruri mostenite, primite cadou, chilipiruri gasite pe parcurs, achizitii facute in timp, incat este greu sa iei totul de la zero, trebuie sa adaptezi cumparaturile din mers.
Pentru mine, "alegria" chiar inseamna sa am un spatiu "virgin" la dispozitie si sa pot controla toate amanuntele. Cum spuneam insa, pot doar sa visez, sa fac planuri, este putin probabil ca voi ajunge vreodata in viata sa realizez asa ceva.
Dar exista ceva ce poate da o aparenta de nou, proaspat, modern: textilele pentru casa. Textilele in toata diversitatea lor, incepand cu husele de fotolii, cuverturi, perne decorative si terminand cu fetele de masa si covoarele, pot schimba radical chiar si fata unei locuinte mai ponosite, mascand urmele vremii pe piesele greoaie de mobilier, pe pereti sau pe pardoseala. Textilele implica un efort financiar mai mic atunci cand simti nevoia de schimbare, te-ai plictisit sau n-ai putere sa te apuci de o renovare complexa. Textilele sunt colacul de salvare al oricarui cetatean obisnuit, ba chiar si al unui designer cu imaginatie. Nu cred ca nu ati observat cum arata o camera fara perdele atunci cand le dati jos ca sa le curatati. Sau ce inseamna un covor in culori vii care atrag privirile intr-o camera de altfel anosta.
Si, ca sa revenim la magazinul alegriaonline.ro, un magazin dedicat textilelor pentru casa, lenjeriilor de pat de calitate si confortului la preturi accesibile, va voi arata ce ma inspira pe mine din oferta acestuia, cu mentiunea ca magazinul este deschis incepand cu data de 15 septembrie si incearca sa acopere toate nevoile cu privire la decorarea unui spatiu.

LIVINGUL
HUSELE DE FOTOLII/PERNE PENTRU SCAUNE
Sunt in cautarea unora noi, ale mele s-au decolorat, desirat, invechit. Vreau culori vesele, uni, pe care sa se potriveasca perne decorative in texturi si modele contrastante. Sunt mare fan al pernelor decorative si nu cred ca exista mod mai eficient de a "innobila" un fotoliu sau o canapea decat alegandu-i o husa si perne potrivite.

Exista solutii si pentru scaunele sau taburetele razlete din casa, pernele sunt menite sa faca din sederea la birou sau la masa din bucatarie o experienta placuta. Ca sa nu mai vorbim de estetica.


PERDELELE


Trebuie sa marturisesc ca la mutarea in apartament am cumparat perdele noi, dar nu am fost prea convinsa de model. Materialul ma multumeste, modelul mi se pare putin batranicios acum si tare simt nevoia sa intineresc cumva alegerile mele.
As opta pentru combinatii de culori mai simple, mai clare, cu design modern, viziune care se potriveste mult mai bine sentimentelor de acum.
Varsta mi-a adus si o dorinta de a curata cumva spatiul din jurul meu, de a-l face mai usor de intretinut, mai luminos si mai putin incarcat cu obiecte care nu imi trebuie.




BUCATARIA

FETELE DE MASA
Poate considerati ca masa servita in sufragerie sau in bucatarie nu necesita o ambianta speciala atunci cand este vorba de o rutina de familie. As indrazni sa va contrazic. Servitul mesei trebuie sa insemne relaxare si sanatate pentru organism, asadar nu neglijati "substratul", clasica fata de masa. Asterneti flori si culori calde sub vesela pentru o digestie usoara. Daca tineti minte dintr-un post anterior, eu aveam o masa albaaaa, albaaaa care mi-a dat unele idei creatoare, asa ca am decorat-o. O masa fara fata de masa este ca mancarea fara sare, adica se cere "condimentata".


BAIA
TEXTILE PUFOASE

Cred ca, de-a lungul timpului, designerii si-au dat seama cat timp petrec oamenii in baie si cat de importante sunt si textilele dedicate acestei camere. Prin definitie, baia este o camera in care desfasori activitati de inceput sau de final de zi. Spalat, parfumat, machiat, igiena personala, totul conduce la o stare de bine ce poate fi accentuata cu ajutorul accesoriilor bine alese. Mie imi convin cele pufoase, vesel colorate, care au darul sa ma bine-dispuna intr-o zi stresanta.

Prosoape, covorase, halate...

DORMITORUL
Cuvertura din stofa si lenjerie de pat jaquard
CUVERTURI/LENJERII/PATURI

Problema dormitorului tinde sa fie neglijata de majoritatea pentru ca este un loc unde nu ajung musafirii, asadar dorinta de a etala ceva este mai redusa. Ba chiar poate sa apara o oarecare delasare in mentinerea unei camere ordonate. Daca tot este sa fim boemi, macar sa fim cu stil, adica daca tot uitam sa facem patul macar sa se vada o lenjerie frumoasa de sub o cuvertura deosebita. Iar la mine in casa facutul patului nu este tocmai regula de baza, poate o rezolv in acest fel.

Iar intr-o seara vantoasa de iarna, cand vremea va tine lipiti de televizor, cu o cana de ceai fierbinte in mana, lasati-va mangaiati de o patura moale. Viata va parea mult mai simpla asa.

12 comentarii:

  1. Foarte tare site-ul, chiar imi caut lenjerie pentru pat, poate imi gasesc ceva sa imi placa ;)
    Multumim pt recomandare ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, lenjeriile sunt cu totul speciale, au imprimeuri spectaculoase.

      Ștergere
  2. husele acelea pentru fotolii sunt execlente! imi plac... Si perinitele pentru taburele sau pentru scaunele de gradina sunt foarte practice.
    Sa tot decorezi casa :) Faine imprimeuri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai, da! Sa tot decorezi casa. Pe balcon nu am luat inca huse pentru scaune, ma gandeam ca poate voi face eu. Iar acum am gasit si de unde sa ma inspir.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi par tare comode pernele acelea pentru scaune, adevarul este ca pe scaunul de la birou nu stau prea comod.

      Ștergere
  4. Putem încerca și cu Alegria Online, dar fotoliile alea arca nu prea aduc multă veselie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Modelul e demonstrativ, ei comercializeaza doar husele. Oricum, arunci doua perne vesele pe ele si nu se mai vede fotoliul.

      Ștergere
  5. Voi pune in practica multe dintre ideile prezentate. Multumim pentru articolul interesant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! Sunt femeie si ma tratez. Cu shopping si decoratiuni, nu?

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Alegria inseamna culori iar mie imi plac culorile pentru ca am nevoie de optimism, asa ca incerc sa fiu vesela.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.