Translate

miercuri, 9 septembrie 2015

Miercurea fara cuvinte

Iti plac imaginile care spun o mie de cuvinte, ai obosit de atatea vorbe si vrei sa taci un moment si sa asculti gandurile tale si pe ale altora? Participa la MIERCUREA FARA CUVINTE...Afiseaza pe blogul tau o fotografie sau mai multe prin care vrei sa spui ceva, apoi fa-i o vizita lui Carmen si lasa-ti propriul link in tabelul participantilor.

Am fost saptamana trecuta la mare si, in virtutea unui vechi obicei care spune ca trebuie sa vii cu ceva de acolo, am cumparat cateva flecustete adorabil de inutile. Mai putin sticla cu trei fete care a fost gasita de consort si care mi-a inseninat ziua (da, al meu s-a molipsit de nebunia cu sticlele).

Sticla gasita la intrarea in hotel si carata in rucsac pana acasa

Magneti si broscute ochelariste facute din scoici
Bratara si pandativ lucrate din samanta unui fruct mare, nu mai stiu numele, din America de Sud

4 comentarii:

  1. ce idei grozave! si uite asa, vacanta va ramâne mai aproape în suflete :)
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac la nebunie flecustetele "inutile". Dar le consider utile in a-mi schimba starile de spirit. Cu
    alte cuvinte sunt ff importante!
    Cat priveste sticlele, chiar trebuie sa studiez cum sa le tai, pentru ca am strans cateva pentru "demolare" si vreau sa incerc.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. o seară bună și o noapte liniștită să ai.
    Astăzi te invit în vizită pe un șantier situat la marginea burgului Alba Iulia.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.