Translate

vineri, 11 septembrie 2015

StartJobs-un inceput promitator

De-a lungul timpului am fost de cateva ori in postura de a-mi cauta un serviciu, sper sa nu se mai intample prea curand chestia asta. Am prins o perioada dificila dupa Revolutie cand lucrurile nu erau prea roz pe piata muncii. Dupa alti cativa ani situatia se mai imbunatatise, patrunsese internetul si la noi in tara, aparusera timid primele platforme de anunturi, nu mai trebuia sa cumperi vraful de ziare pentru a vedea ce mai este nou.
De schimbat s-a mai schimbat ceva, chiar radical, si anume modul in care iti prezinti biografia ...pardon, CV-ul vreau sa zic. Modelele de CV, mai simplute la inceput, s-au aliniat apoi cerintelor internationale, europene in primul rand, asa ca in prezent nu mai este suficient sa insirui cronologic scolile pe care le-ai urmat, este obligatoriu sa te prezinti intr-un fel mai personal, adica angajatorii vor sa vada si abilitatile, hobby-urile sau preocuparile pe care le ai in particular. Poti sa fii un inginer excelent si cu experienta, dar faptul ca te pasioneaza si fotografia s-ar putea sa spuna ceva unui potential angajator.




Sa intocmesti un CV elocvent este iarasi un lucru care trebuie studiat si insusit. Poti sa scrii pagini intregi si sa-i plictisesti teribil pe cititori sau poti sa omiti informatii esentiale fara macar sa banuiesti care ar putea avea vreo relevanta pentru cineva. Este bine sa cauti modele si sa iei aminte la cei ce au experienta.

Pentru cei tineri, aflati la inceput in cautarea de locuri de munca, sau chiar pentru cei trecuti prin mai multe joburi dar care nu au avut nevoie de o prezentare mai complexa, platforma de recrutare si joburi StartJobs vine cu o promotie extrem de interesanta, menita sa usureze primul contact dintre candidat si angajator.

In mod normal, un candidat inscris pe platforma poate achizitiona cu 10 Euro un produs numit "CV PREMIUM" si poate beneficia timp de 30 de zile de o promovare speciala in fata angajatorilor, fiind marcat cu o grafica deosebita si afisat in topul listei de candidati. Acum insa, echipa din spatele site-ului s-a hotarat sa ajute candidatii oferind un cupon promotional de 10 Euro. Produsul CV PREMIUM poate fi gasit in sectiunea Oferta-candidat, iar atunci cand este apasat butonul "adauga in cos" al produsului apare campul unde trebuie introdus cuponul sub forma cuvantului "angajare". Daca ai talent de...vlogger iti poti incerca norocul si cu un CV sub forma de video, este ceva inedit si habar n-aveam ca s-a ajuns si la astfel de practici.
As zice ca initiativa celor de la StartJobs este foarte generoasa, in fond toti am trecut prin procesul stresant al cautarii de oferte de munca potrivite pregatirii noastre, toti am avut dezamagiri, am esuat, am obosit la un moment dat.
De ce nu ar fi lucrurile mai usoare pentru generatiile de astazi? In loc sa frunzaresti pagini intregi de posibilitati, citind fiecare detaliu, poti fi promovat direct, scos in fata celor mai buni angajatori. Este o oportunitate ce nu poate fi ratata si necesita un efort atat de mic.

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Pe vremea mea nu existau toate astea, poate as fi fost mai relaxata in cautarea unui loc de munca.

      Ștergere
  2. Locuri de munca sunt pentru mine,faza e ca nu mai am timp de ele.Ca asistenta sunt multe cabinete care au nevoie insa ma multumesc cu part-time si cu un buget low .Am grija de baietelul meu,am timp de activitatile casnice precum si de blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu prefer sa am timp de alte lucruri in detrimentul unui salariu mare. Din acest motiv incerc sa urmaresc site-ul cu anunturi, poti prinde un part-time, nu stii de unde sare iepurele.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.