Translate

marți, 8 septembrie 2015

Meloman pentru o zi

Iulisa ne provoaca la "muzici" alese, fa-i o vizita si inscrie-te daca ai un feeling. Mai ales in zilele de marti!

Zilele trecute mi-am amintit de Vonda Shepard si de melodiile cantate in serialul Ally McBeal, asa ca am cautat aceste momente speciale care faceau deliciul vizionarii povestilor cu zvapaiatii avocati. Dar am descoperit si altceva, ceva ce uitasem. Intr-unul dintre episoadele in care apare actorul Robert Downey Jr are loc o scena surpriza. Este ziua de nastere a lui Ally si ea se afla la bine-cunoscutul bar frecventat de avocati cand Robert Downey se duce la microfon si incepe sa cante "Every breath you take" a celebrului Sting. Spre incantarea tuturor apare si Sting in persoana si cei doi fac un duet. Am crezut ca este o inregistrare iar Robert Downey Jr doar mimeaza. Surpriza totala, actorul chiar canta, are o voce formidabila, exista mai multe clipuri cu el pe Youtube si in cel postat de mine apare ca invitat in concertul lui Sting.

 

Un comentariu:

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.