Mesajele mele putin isterice au plecat si spre Yahoo Romania deoarece prima data cand am completat formularul de reclamatie catre Y USA am facut imprudenta sa strecor o explicatie in limba romana, asa ca cei de acolo m-au pasat imediat catre "reprezentanta" autohtona. In orice caz, daca vi se intampla vreodata asa ceva, raportarea incidentului se face prin completarea unui formular pe care il gasiti aici. Mie mi-au trebuit multe sapaturi prin site-ul Yahoo! Nu este chiar la vedere, nu stiu de ce. Daca aveti cont pe Y Romania, va rezolva ei, dar numai dupa ce trimiteti acelasi formular, in limba romana. Daca nu, va trebui sa va scobiti de putina engleza si sa va conversati cu nava-mama. De vineri pana luni am schimbat mailuri cu vreo 4 agenti de la Y USA, toti amabili, nimic de zis, dar parca nu pricepeau cand le spuneam ca am uitat pur si simplu raspunsurile la intrebarile de securitate. Mesajul de duminica seara, cel al lui Emily, suna asa:
Hi Popa,
Thanks for spending the time to reach out to us again.
In order for us to proceed further, please provide us with the answers to both of the security questions by clicking the URL below: https://avqa.help.yahoo.com/avqa/index?page=avqa&locale=en_US&avqatoken ......
It is important that we receive this information so that we can proceed. One of the ways we protect accounts from unauthorized access is by denying assistance to individuals who are unable to verify the account information.
If you were previously having trouble using the online "forgot password" system, please know that it will only accept the answer exactly as you entered it when you first registered or last updated your account information.
Some common causes of answers being rejected online are missing words, missing punctuation, abbreviations, misspellings, etc. If you have tried answers that didn't work online, or if you are having difficulty remembering your answer, we ask that you provide us with a list of all possible answers. Once it is received, we can manually verify them with the answer listed on the account. Without it, we will be unable to confirm your account.
We appreciate your patience and look forward to your reply.
You can find some extra information about this (and other Yahoo! products) through Yahoo! Help Central.
If you have any other issues, definitely let me know.
Thanks,
Emily
Yahoo! Customer Care
Observati care era problema mea? Dar, vazand linkul din mesaj, am fost sigura ca fata vrea sa ma ajute si am facut, fericita, click pe el. Stupoare! Mi-a aparut din nou caseta cu doua intrebari de securitate, altele decat cele de vineri, ceea ce mi s-a parut culmea! Intrebarile erau (in engleza) "care este numele animalului tau de casa (pet!)" si "unde ati petrecut luna de miere?". In acest moment am simtit ca imi explodeaza creierul de nervi. De obicei inteleg foarte bine engleza, dar am unele retineri cand trebuie sa ma exprim la randul meu, nu-mi gasesc cuvintele. De data asta toate vorbele mi-au navalit in cap plus vreo cateva injuraturi urate, tot in engleza (pe care le-am inghitit) si am trantit in reply urmatorul mesaj (scuzati exprimarea defectuoasa in engleza):
I DON'T HAVE PETS, I HATE PETS!!! I DIDN'T SPEND MY
HONEYMOON ANYWHERE !!!! I don't remember the security question, but i
don't think these are my two questions. Friday i was asked: What is your
youngest child's nickname? Now you ask me another questions.
Dupa ce am dat send, mi-am dat seama ce oribil suna chestia cu "Pet-urile" si m-a pufnit un ras nebun. Chestia e ca a functionat! Luni dimineata, un alt agent, Ana, mi-a trimis un cod de securitate pe celalalt mail si, dupa ce m-au obligat sa schimb intai parola cu una mai teapana, am putut accesa contul. Victorie! M-am simtit ca si cum castigasem o mare batalie cu sistemul birocratic. Concluzia? Nu disperati ca se rezolva.
:))
RăspundețiȘtergereeu am patit una si mai si. am apasat pe o setare care mi-a sters toate comentariile mele (raspunsuri) pe blog si nici nu stiu cum sa ii dau de cap :))
cand am astfel de lucruri de recuperat ma face sa renunt
admir ambitia ta de a trimite scrisori.
weekend linistit
Auci! Ce chestie!Ai trimis feedback la blogger? Ca poate te ajuta...Cand intri pe blogger, ai in dreapta sus, chiar sub numele tau de utilizator, un patratel cu un fel de rotita, dai click si alegi "trimiteti feedback" si iti apare un formular unde scrii problema.
ȘtergereO zi bună și liniștită să ai.
RăspundețiȘtergereSi eu am avut probleme asemănătoare. O dată chiar mi-a fost spart contul de Yahoo (un ID pe care intram rar). Noroc că m-a anunțat un amic că îl tot contactam în limba engleza, seara, cu întrebări ciudate. Îngrozită, am verificat imediat arhiva și am răsuflat ușurată, cât de cât. Erau doar conversații inofensive, de genul: ,,Bună, ce faci?” (în engleză).Dar care durau de vreo 2 saptamâni. Mi-am schimbat imediat parola și s-a rezolvat. Temporar. După câteva luni cred ca iar a încercat cineva, îmi schimbase și parola, nu știu cum (țin să precizez ca parola chiar nu mi-o stia nimeni si nici nu avea cum s-o bănuiasca, era o combinație aleatorie de cuvinte si cifre). La fel, mi s-a cerut să răspund la intrebrile de verificare, noroc ca retinusem răspunsurile :). Nu stiu ce au cu acel cont, pe cel curent nu am pățit niciodată așa ceva și sper nici să nu pățesc.Happy WW!
RăspundețiȘtergere:( Urata si complicata treaba.
RăspundețiȘtergereTe inteleg mai ales ca poate as fi avut si eu probleme similare cu exprimarea :)
Eu am patit altceva. Cineva mi-a spart parola blogului si mi-a fost sters nu cu prea mult timp in urma. Sunt persoane care nu au ala treaba decat sa faca rau. Am crezut ca am ramas fara toata munca mea... M-a ajutat cineva sa recapat accesul la el...altfel nu stiu ce-as fi facut. Am povestit si eu despre intamplarea asta a mea pe blog.
Ma bucur ca intr-un final s-a rezolvat. Ma bucur si ca ne-ai povestit. :)
Happy weekend!
Am citit la tine ce ai patit si chiar m-am intrebat ce as face eu...Nici nu vreau sa ma gandesc! Chiar pierzi o groaza de munca!
ȘtergereMacar acum ti-ai ales cu grija intrebarea de securitate? :))) si vezi ce pui si la e-amil-ul de rezerva. Bravo! :)) week-end placut.
RăspundețiȘtergereTotul e bine cand se sfarseste cu bine. Weekend-ul trecut am patit-o si eu. Duminica dimineata blogul meu principal disparuse ! Nu putea fi vazut cu nici un browser, nu puteai intra pe el de nicaieri. Am sunat la firma care asigura hostingul, nu a raspuns nimeni. Am trimis un mesaj pe e-mail, am primit doar raspuns de la un robot ca s-a primit mesajul. Abia luni dimineata blogul a reaparut. A aparut si un mesaj de la firma: serverul respectiv avusese o defectiune.
RăspundețiȘtergereMa bucur ca si la tine s-a rezolvat, desi cu atatia nervi. Happy weekend !
Mă bucur că s-a rezolvat!
RăspundețiȘtergereEh, data viitoare ripostez si eu. Am patit-o, dar nu din cauza ca cineva ar fi vrut sa-mi acceseze contul ci pentru ca l-am accesat eu din alta tara si cum IP nu concidea s-au gandit ei asa ca cineva vrea sa-mi sparga contul. am incercat si eu cu intrebarea cu nickname-ul din copilarie - unul am avut, dar n-a mers nici de-al naibii nici o combinatie de litere. m-am dat batuta si am incercat cu"sa-mi trimita link pe mail-ul de siguranta. asa m-am trezit si cu gmailul ca nu mai merge. Intr-un sfarsit le-am rezolvat pe amandoua, dar acum clar trebuie sa schimb intrebarile ca nu mai stiu ce raspunsuri am dat.
RăspundețiȘtergereHappy weekend!
Ce tâmpenie! Cred că 99% dintre utilizatori habar n-au de răspunsurile la întrebările alese când şi-au făcut contul. De ce nu simplică procedura?
RăspundețiȘtergereSunt mândră de tine că i-ai pisat bine de tot! :)
:)Până să ajung la concluzie... E lung drumul!:) Dar se rezolvă, vorba ta:)
RăspundețiȘtergereda, cu ambitie si rabdare se rezolva! dar n-ar mai fi atata bataie de cap daca unii "inteligenti" nu ar sparge casutele de mail/blog.....Am patit si eu pe la inceputul anului, am aflat si cine era persoana...si am zis ca la prima revedere ii trantesc una peste nas! mi se pare lipsa de bun-simt, educatie si chiar demnitate sa te apuci sa spargi casutele oamenilor!
RăspundețiȘtergere