Editia din toamna 2018 a competitiei SuperBlog a fost aniversara, marcand zece ani de cand acest proiect pus la cale de niste oameni inimosi (agenția de marketing & comunicare online SwissPlan.biz) a creat o nisa aparte pe internet si anume cea pentru articole tip advertorial creativ. Uneori atat de creativ incat au rezultat povesti memorabile, mult mai importante decat reclama in sine, indiferent ce produse sau servicii au fost promovate.
Eu m-am alaturat competitiei in anul 2013 si m-am tinut cu dintii de acest carusel magic pana in 2015 cand am castigat trofeul de toamna, la editia lunga. Dupa care m-am culcat pe-o ureche in calitate de partener si de vreo doua ori de (in)jurat. De ce sa nu recunosc, este tare placut sa stai ca un pasa in varful mormanului de perne si sa privesti cu ochi critic, fumand o narghilea imaginara, maratonul probelor care mai de care mai pline de imaginatie, plus alergatorii asudati la modul figurat. Glumesc! Adevarul este ca vreo cativa ani am suferit intens ca nu pot scrie din nou, dar acum, ca s-a dat liber la participare si fostilor castigatori, iata ca nu gasesc timp sa revin in vechea matca, aceea de concurent cu emotia in gat.
Am scris de mai multe ori cum decurge competitia, iar atasamentul meu fata de aceasta se vede in lista de etichete din dreapta blogului, unde articolele mele sunt puse pe ani. Daca vreti sa cititi cateva din "operele" mai altfel, puteti sa accesati eticheta "Povesti", acolo sunt chestiile mai literare, postari in care advertorialul se distinge foarte putin.
Am spus ca au trecut zece ani, daca va intereseaza o istorie completa, intrati pe linkul de deasupra si veti vedea cum a crescut acest proiect. Imi permit sa citez de pe site-ul SuperBlog:
"Proiectul are drept obiectiv să descopere și să susțină noile talente ale blogosferei, precum și să faciliteze colaborările dintre aceasta și mediul de afaceri. Competiția numără 17 ediții încheiate (anual în perioada 2008-2012 și bianual începând din 2013, cu o ediție primăvara și una toamna), în care s-au înregistrat, în total, aproape 2800 de participanți și s-au scris peste 33.500 de articole.
SPONSORI care au susținut competiția: AMD, AIA Proiect, Answear.ro, AQUA
Carpatica, ASUS, AVBS Credit, Azerty.ro, Banca Transilvania, BCR,
BitDefender, Borealy, Christian Tour, CND Turism - Vacanțe
Speciale, Colop, COTY, Cutia.ro, Delaco, Domaz, Edimax, Edotec,
eHalate.ro, Enermed Impex, eMAG.ro, ELLIS by Eli Laslean, Editura
Nemira, Editura RAO, Exact Travel Club, Exclusiv OEM, Expressoft
Technology, Extreme Travel, Farmec, Francize.ro, Hotel Aurora Mamaia,
Hotel Golden Tulip Times, Hostway, Hotmama.ro, Hurom, InterComFilm,
Jolidon, La Fântâna, LuxuryGifts.ro, MagazinulTau.ro, MarketOnline.ro,
MediaDOT.ro, NH Hoteles, Nutrivita, Paralela 45, Quelle.ro, real,-
Hypermarket, Residence Hotels, Royal Boutique Hotel Poiana Brasov***,
Ryanair, Sano Romania, SanoVita, SomProduct, SONY, Swiss
Solutions, TAROM, Telecredit, Total Pro Beauty, Toyota, Vila Alpin
Straja***, Vindem-Ieftin.ro, Wu Xing, Yoda etc."
Vestea buna este ca de maine, 1 Martie, incepe a optsprezecea editie, cea scurta, de primavara, adica Spring SuperBlog 2019. Cine poate sa participe? Citez din regulament:
Competiţia se adresează tuturor persoanelor cu vârsta de minimum 16 ani,
care deţin un site personal, denumit în continuare blog, având o
vechime de minimum 3 luni și cel puțin 20 de articole publicate,
indiferent de tematică şi/sau traficul de vizitatori. Pot participa şi
bloggerii români stabiliţi peste hotare, cu condiţia ca blogul cu care
participă să fie redactat în limba română şi, în cazul în care câştigă
vreun premiu, acesta să poată fi expediat la o adresă din România.
Dupa cum se vede, competitia este o buna platforma de lansare in spatiul virtual a bloggerilor proaspeti, care vor sa se afirme, sa fie cunoscuti de colegi si de sponsori. Cu aceasta idee am pornit si eu in 2013, mi s-a parut o modalitate distractiva de a invata pe repede inainte tot soiul de lucruri. Si s-a dovedit ca aceasta experienta a avut mai mult impact asupra blogului meu decat orice as fi citit sau studiat pe internet.
Daca vreti sa aveti parte de emotii constructive si chiar doriti sa intrati in miezul actiunii, va puteti inscrie oricand, publicand un articol in care va anuntati intentia de a participa si facandu-va un cont pe site. Apoi trebuie sa cititi cu atentie regulamentul si sa aveti mare grija atunci cand se lanseaza probele, deoarece termenele sunt destul de stranse. La final, daca ati parcurs toate probele, indiferent daca sunteti sau nu castigator, aveti parte de o invitatie la gala si de atentii din partea sponsorilor. Castigatorii sunt desemnati pentru fiecare proba in parte, deoarece fiecare proba are premii individuale, sau pot fi marii castigatori, primii clasati in functie de punctajele acumulate, acestia bucurandu-se de premii in bani, le gasiti tot in regulament.
Ca sa va orientati putin in cerinte si premii, accesati arhiva de probe si deschideti articolele.
Acestea fiind zise, asa cum am facut de fiecare data, va indemn cu mare convingere sa experimentati SuperBlogul. Gasiti si grupul dedicat de pe Facebook, inscrieti-va si nu va veti mai dezlipi de calculator, discutiile sunt hipnotice de-a dreptul.
Va urez succes!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.