Translate

vineri, 11 martie 2016

Mostre diverse si o intalnire cu Apivita

Dap, cand dau peste mostre ma simt in elementul meu. Au ajuns sa fie extrem de utile pentru mine, mai ales ca greu nimeresc o crema de fata care sa ma satisfaca, asa ca alerg tot timpul dupa produsul perfect.
Ca urmare, am tot timpul desfacute cateva mostre, in acest moment le incerc pe cele din foto, cu mentiunea ca masca de la Apivita nu e mostra, asa se vinde. Va voi spune cate ceva despre ele, poate va scutesc de aruncat banii pe ceva ce nu vi s-ar potrivi.


Sa incepem cu masca. Cum am intrat in posesia mastii Apivita, vedeti AICI, pustiul meu s-a dat in stamba atunci spre incantarea farmacistei care tinea totusi sa-mi vanda ceva. Standul cu masti Apivita din Sensiblu este destul de generos, la inceput mi-am zis ca pretul de 13 lei pentru doua pliculete (lipite) este cam mare, dar farmacista mi-a spus ca mastile sunt mai degraba fluide decat cremoase si un plic ajunge pentru mai multe aplicari. A avut dreptate, dupa patru utilizari inca mai am jumatate din primul plic (are 8 ml fiecare).
Masca cu propolis este indicata pentru ten tanar si mixt, nu contine parabeni, silicon, propilen glicol. Pe langa propolis are in compozitie si ulei esential de lamaie care este astringent. Nu stiu care e faza cu tenul tanar, probabil pentru ca e mai gras. Atentie, pe plic scrie ca se aplica in strat consistent, merci, ca ce chestie? Ca sa o consumi mai repede, probabil. Se intinde usor, in strat subtire, are o culoare inchisa de la propolis. In schimb, efectul este exact ceea ce se promite. Dupa 15 minute reuseste sa calmeze si cel mai nabadaios ten, asa cum este al meu. Iritatiile se estompeaza, pielea se intinde, se relaxeaza, te simti mult mai bine, se vede clar diferenta. S-a intamplat sa am senzatia ca vrea sa iasa un cos si inflamatia sa se retraga dupa folosirea mastii. O aplic de doua ori pe saptamana dupa ce am constatat ce bine imi face.
Mostra de crema Clarins Multi Active Jour luata la o revista glossy a fost o adevarata revelatie. Vorba aia, dai un ban dar stai in fata. Acum inteleg de ce costa asa mult produsele de acest gen.
Este o crema pentru toate tipurile de piele, antioxidanta, destinata combaterii primelor riduri. Nu va inchipuiti ca e vreo "virgina" din punct de vedere al compozitiei, sunt tot soiul de lucruri pe-acolo. Dar experienta utilizarii este una de exceptie. Miroase foarte frumos si are o textura pe care nu o pot descrie, parca ceva mai putin cremoasa, dar care o face sa se absoarba repede in piele, fiind si hidratanta. Pentru tenul gras as recomanda-o pe timp de noapte.

Va spuneam in acest articol de unde am solicitat mostre gratuite. Ei bine, de pe dermae.ro chiar am primit un esantion de  Dermae crema de zi cu acid hialuronic. Este tot pentru linii fine si riduri si este ultrahidratanta. Antioxidantii sunt furnizati de ceaiul verde, vitaminele C si E si aloe vera, fiind 100% vegana, fara toata cohorta de ingrediente de sinteza. Si este americana.
Nu este recomandata explicit pentru un tip de ten, dar se mentioneaza ca este ideala pentru tenul uscat. Pe tenul meu gras a mers noaptea, la un ten uscat ar merge si ca baza de machiaj. Miroase placut si nu lasa pelicula grasa dupa aplicare, dar intra in piele o idee mai greu decat Clarins-ul. Chestie de viteza, hi, hi.
Crema Vichy Liftactiv Supreme nu le bate pe cele doua de mai sus decat la pret, ca e mai mict. Scrie pe plic ca este pentru piele sensibila, ca este hipoalergenica si reprezinta o inovatie (are 11 patente!). In rest, idem. Adica tot pentru riduri si fermitate, tot fara parabeni, numai ca este destinata explicit pielii normale si mixte. Diferenta s-a vazut dupa aplicare, la inceput ai senzatia ca patrunde mai greu in piele dar apoi se vede ca tenul ramane catifelat, fara absolut nici o senzatie de gras. M-am simtit bine dupa aceasta crema, e buna pentru aplicat ziua, chiar sub machiaj. Secretul acestui produs consta in prezenta apei termale, a cofeinei si adenozinei, iar una dintre inovatii este tehnologia optica de corectare 3D. Banuiesc ca te "sculpteaza", adica intinde pielea si iti ies iar trasaturile la suprafata. De intins, am avut si eu o usoara senzatie de intindere dupa aplicare, chiar ma intrebam ce-o fi asta, este ca atunci cand pielea te trage daca e prea uscata. In acest caz era vorba de altceva!
In concluzie, ordinea alegerilor mele ar fi Vichy, Clarins si Dermae, dar numai in functie de reactia tenului meu. Ca si calitate, sunt foarte bune toate trei. Clarins este de lux, cea mai scumpa, aproape 200 de lei. Dar ce nu face baba pentru frumusete, nu?

6 comentarii:

  1. Ma refer la rap. calitate - pret?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E undeva la 100 de lei si-un pic. Eu personal nu scot atatia bani din buzunar pentru o crema nici sa ma pici cu ceara, poate daca ar fi costat in jur de 70. Dar depinde ce buget aloca fiecare sau ce prioritati are pentru ca este intr-adevar o crema buna, mi-a placut foarte mult mai ales datorita efectului de intindere a pielii cum spuneam.

      Ștergere
    2. https://farmaciaardealul.ro/dermato-cosmetice
      cauta-le online. Sunt mai ieftine ca in farmacii
      Cand eram acasa imi comandam cremele de pe site-ul asta.
      Au si promotii uneori

      Ștergere
    3. Din pacate preturile le-am luat din online, voi intra pe link, sunt curioasa.

      Ștergere
  2. Mostra de la Dermae o am si eu,inca nu am folosit-o dar m-ai facut curioasa sa o desfac si eu

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.