Translate

sâmbătă, 19 martie 2016

Proba 9 in SuperBlog - in vacanta

"Vacante speciale" este motto-ul celor de la CND Turism si obiectivul probei cu nr.9.
Am scris o groaza despre vacanta ideala deoarece sponsorul de astazi este vechi in competitie si ne-a trimis prin toate colturile lumii.
La aceasta proba vi se cere sa fiti ambasadori si sa pledati pentru o destinatie sau un circuit anume. Dupa cum ati vazut, este recomandat sa alegeti ceva din oferta CND Turism, ca doar interesul este sa promovati acest site, nu altceva.
Nu am castigat niciodata la acest sponsor, dar am luat note bune. De-abia la editia din toamna m-am prins eu cum sta treaba cu ceea ce isi doreste sponsorul de la articole. Piatra de temelie este documentarea, se spune si in enuntul probei, dar nu simpla insiruire a unor atractii cunoscute de toata lumea.
In articolul meu alesesem ca destinatie Rusia, mai precis metropola Sankt Petersburg. Articolul a avut succes pentru simplul motiv ca parea ca am fost acolo. N-am fost, numai ca am citit ceva site-uri cu impresii de calatorie postate de oameni obisnuiti. Am introdus in text amanunte mai putin prezente in brosurile publicitare, despre mancare, spectacole, atractii locale. Genul acesta de observatii face deliciul jurnalelor de calatorie. Toata lumea stie ce poate sa viziteze, monumente sau muzee, dar conteaza mult si ce faci in restul timpului, cum percepi atmosfera, magazinele, transportul sau restaurantele din acel loc.
Asadar, daca vreti sa fiti ambasadori, trebuie sa descoperiti acele lucruri ce par secundare, dar care condimenteaza o calatorie. Cei de la CND Turism apreciaza efortul de acest gen.
Articolul trebuie sa aiba 500-1000 de cuvinte, aveti limite bine precizate, incadrati-va in acestea pentru ca sunt generoase. La capitolul creativitate sunt avantajati cei care au facut deja o calatorie in locul ales si au amintiri mai detaliate sau fotografii interesante.
In incheiere, nu uitati ca sunteti ambasadori, asadar trebuie sa faceti tot posibilul sa atrageti lumea intr-o anumita zona. Succes!


2 comentarii:

  1. Greu aici ! Nu m-am mulat niciodată pe cerințe, deși nu pot să mă plâng că am luat note mici...
    Mulțumiiiiim! :-)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.