Translate

sâmbătă, 5 martie 2016

Proba 3 in SuperBlog - casa de vis

Ei, iata o proba la care as fi scris cu mult aplomb, imi place teribil sa imi imaginez casa de vis, sa caut idei pe net si sa combin designuri intr-un interior ideal.
Sponsorul de astazi, firma de amenajari interioare Diego Romania, n-a stat prea mult sa rumege vreo tema simandicoasa. "Cum ti-ai decora locuinta" este un subiect vast, cate bordeie atatea obiceie, vorba de duh populara. Sponsor nou, juriu...imprevizibil.
Inainte de a va da frau liber imaginatiei, ganditi-va un pic la dedesubturile probei. Este foarte simplu sa descarci fotografii fabuloase de pe net si sa bati campii despre stiluri, materiale si trenduri in amenajari. Greseala ar fi sa va indepartati de ceea ce poate oferi sponsorul. Eu as consulta magazinul online si as incorpora oferta lor in viziunea mea, dar avand grija sa scot in evidenta produsele firmei. Mai degraba as construi visul meu in jurul produselor lor decat sa le folosesc doar ca niste accesorii. Asta inseamna sa faci reclama cu discretie, fara sa jenezi cititorii. Am scris un advertorial candva pe tema asta si acel articol a ramas unul dintre cele mai accesate, desi ascunde reclama pentru o firma.
Nu uitati sa folositi cat mai multe si mai diferite tipuri dintre produsele firmei, in acest fel veti sublinia generozitatea ofertei lor si faptul ca gasesti intr-un singur loc ceea ce doresti. Eu as mai face ceva...M-as documenta un pic pe net, as vedea care sunt cele mai in voga trenduri si as arata ca poti avea o casa confortabila, moderna si plina de personalitate cu mobila, covoare, tapet sau draperii de la Diego Romania.
Atentie! Baremul de jurizare prevede 25 de puncte pentru respectarea temei si a cerintelor tehnice si doar 15 pentru creativitate, asa ca nu va pierdeti in scenarii fanteziste si povesti nemuritoare.
Si acum sfaturile de rigoare:
- Nu uitati niciodata sa adaugati in articol sigla sponsorului, chiar daca nu vi se cere explicit lucrul acesta;
- Utilizati si fotografii de pe site-ul sponsorului, chiar daca nu vi se cere explicit lucrul acesta; pentru alte foto precizati intotdeauna sursa;
- Respectati cerintele tehnice mentionate, chiar daca se spune ca nu sunt obligatorii ci doar reprezinta un "avantaj";
- Inscrieti-va neaparat in grupul de pe FB al SuperBlogului (a nu se confunda cu pagina competitiei) , uneori aflati astfel noutatile in avans, inainte chiar de a fi postate pe site-ul competitiei;
- Nu fiti disperati daca ati descoperit un cuvant scris gresit dupa ce ati inscris articolul in platforma, il puteti corecta pe blog, astfel de modificari marunte sunt admise.



6 comentarii:

  1. Interesant,îți doresc mult succes!
    Să ai o săptămână plină de bucurii și reușite,draga mea!
    Îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ingenios! Sfaturi utile inserate în advertorialul pentru Diego Romania. Felicitări și succes în competiție!

    La mulți ani, cu sănătate și bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi aduc aminte ca si eu am scris un articol sau doua despre dorintele mele inscrise in competitii similare, unul e printre cele mai vizualizate. Si sunt aspecte precizate de tine de care am tinut si eu cont. Si idei despre casa care au ramas in picioare si abia astept sa pot spune: iata cum a iesit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta inseamna ca lumea este interesata de amenajari si cauta pe net multe idei, cred ca astfel de articole vor avea succes intotdeauna. Daca voi schimba vreodata "directia" blogului, as lua asa ceva in considerare.

      Ștergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.