Translate

sâmbătă, 26 martie 2016

Pick N Dazzle - review produse

Daca ma uit mai bine la luna martie, observ ca am scris mai mult chestii usurele, despre cosmetice si moda. Nu, nu am de gand sa ma axez in special pe acestea in viitor, doar ca am avut o dispozitie mai frivola, cu alte cuvinte refuz de la un timp sa ma gandesc la toate dramele care se intampla in jur. Sunt o groaza de subiecte serioase pe lumea asta, dar nu am chef de comentat pe marginea lor. Prefer sa tin o linie a umorului si a articolelor despre prostioarele care infrumuseteaza viata unei femei.
Asadar, astazi vorbesc despre ce am primit in prima cutie Pick N Dazzle. Nu vor fi toate produsele, pana ajung sa scriu despre ele cred ca primesc si a doua cutie.
V-am spus in primul articol ca toate produsele "m-au nimerit", adica au fost pe gustul meu, exprimat evident in chestionarul completat pe site. Am optat sa incerc produse de ingrijire din game, cu ingrediente deosebite, naturale, asta mi s-a trimis. Atentie, nu sunt produse bio sau naturale propriu-zis, contin si alte chestii uzuale de sinteza. Ca apreciere generala, as zice ca toate produsele au calitatea de a fi hidratante, frumos parfumate, intra repede in piele. Pai, na, doar am bifat ca am piele grasa si dificila.


Crema de maini Bulgarian Rose cu ulei natural de trandafiri si vitamina F m-a uimit prin intensitatea parfumului si cat este de...adevarat. Este destul de fluida, curge, este mai degraba ca o lotiune si trebuie sa ai grija sa nu scapi prea multa pe mana. Parfumul de trandafiri este ravasitor, ai senzatia ca ti-ai bagat nasul intr-o gramada de petale, nu are intensitatea suparatoare a bine-cunoscutului parfum bulgaresc. Contine si silicon pentru protectie, apa si ulei de Rosa damascena care reduc inflamatiile pielii. Firma este bulgareasca, evident, cu traditie inca din 1948.
Este in tub de 50 ml si costa undeva la 6$ pe diverse site-uri, pe la noi n-am gasit varianta asta.
In stanga pozei se observa un produs travel size de 16 grame, este crema hidratanta de zi Zanzibar facuta de Terractive, o firma frantuzeasca. Pe ambalaj scrie ca ajunge pentru 8 aplicari, ajunge de fapt pentru mult mai multe deoarece se intinde frumos in cantitate mica. Mi-a placut teribil modelul ambalajului, seamana cu o plosca, se desurubeaza capacelul si se foloseste foarte usor spre deosebire de plicurile cu mostre. Contine unt de shea si unt de cacao, suc de frunze de Aloe, ulei de seminte de floarea-soarelui, are aroma de vanilie si a mers perfect pe tenul meu gras, dar am folosit-o numai seara. Asa ca pe un ten uscat este potrivita si dimineata. Nu prea se gaseste la vanzare, am vazut-o undeva la 24 de zloti, adica tot cam atatia lei sau aproape 4 Euro pe site-ul firmei producatoare.

Samponul antimatreata din gama Linfa-Age produs de Bottega di LungaVita, firma italiana cum se vede, a fost o surpriza placuta pentru ca a functionat, adica matreata nu mi-a reaparut, cel putin pana la urmatoarea spalare. Firma se lauda cu produse naturale, iar samponul in cauza cica are la baza o reteta antica, un mix fitoterapeutic bazat pe extract de cimbru de camp, mesteacan, propolis, dar si o sare de cupru a acidului usnic, toate fiind cunoscute pentru efectele antimicrobiene. De mentionat ca acidul usnic este de provenienta naturala, fiind extras din specii de licheni. Nu contine SLS, alcool, parabeni, alergeni, coloranti. Miroase di9scret si placut a flori si face destula spuma, se foloseste in cantitate mica la spalare. Singurul lucru care nu mi-a placut la acest sampon a fost faptul ca mi-a uscat si mai tare parul care si-asa sta ca o matura la varfuri. L-as recomanda celor care au matreata, dar si par gras, la mine e o combinatie de scalp gras cu par uscat. Eu am folosit balsam pe varfuri dupa spalare si totul a fost ok. Am cautat un pret de mi-au sarit ochii din cap. L-am gasit in rupii indiene, a trebuit sa convertesc in euro si mi-a iesit cam 10 Euro.


Ei, in final trebuia sa ma cremuiesc si pe corp cu ceva, asa ca am folosit cu mare interes crema Vita-Age Aurum de la aceeasi firma italiana de mai sus. Contine colagen, elastina, acid hialuronic, unt de shea, proteine din grau, ceramide, ulei de migdale, culturi din celule de floare de colt, dar nu sunt sigura ca asa se traduce... Se absoarbe repede in piele, nu este fluida, iese un matalau la stoarcerea tubului, dar miroase frumos si parfumul persista ceva timp. Este regeneranta si confera fermitate pielii, o face mai elastica, conserva apa actionand ca o bariera cutanata. Tubul are 200 ml si costa vreo 70-80 de lei (convertiti tot din rupii, imi vine sa-mi smulg parul!).

Daca observati preturile, numai cele de mai sus adunate, adica doar o parte din cutie, si fac in total cam 180 de lei, cu bataie, adica mult peste abonamentul lunar de 79 de lei in care intra de fapt si transportul. De fapt, pe site-ul Pick N Dazzle mi se spune ca produsele din cutie valoreaza in total 203 lei. Avand in vedere ca sunt produse de calitate si cam de negasit la noi, mie mi se pare ca am facut o afacere destul de buna.


4 comentarii:

  1. chiar eram curioasa ca nu am luat cutia de cateva luni bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va sa zica ai state vechi pe PND, am citit ca multe fete tot au facut abonament in continuare, s-ar putea sa se repete produsele daca nu schimbi abonamentul.

      Ștergere
  2. Da, pare un preț rezonabil, mai ales dacă produsele sunt de bună calitate.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile la acest articol sunt moderate, nu apar imediat pe pagina.